Na saszetkach NESVITA pojawiło się logo, które konsumenci znają z linii płatków owsianych NESVITA Naturalnie na śniadanie. Nowe logo jest prostsze, dwukolorowe – żółte na zielonym tle i zawiera kłosy owsa. Zmieniono również styl czcionek na opakowaniach. W ten sposób wzmocniono branding, co gwarantuje łatwiejsze odnalezienie produktów NESVITA na półce.
„Dzięki wprowadzonym zmianom opakowania zyskały bardziej nowoczesny wygląd i lepiej odróżniają się od produktów konkurencji. Umieszczenie nowego logo na saszetkach pozwoliło również na ujednolicenie obu linii produktów NESVITA – tej w saszetkach oraz linii NESVITA Naturalnie na śniadanie w większych, familijnych kartonikach” – mówi Anna Chwaścińska, Group Product Manager w Dziale Deserów i Produktów Zbożowych Nestlé Polska.
Z tyłu opakowania, tak jak w przypadku wszystkich produktów Nestlé, znajduje się KOMPAS ŻYWIENIOWY. Składa się on z tabeli wartości odżywczych, dzięki której wiadomo, ile białka, węglowodanów, tłuszczu i błonnika znajduje się w jednej porcji owsianki i jaki procent ich wskazanego dziennego spożycia pokrywa porcja.
Ponadto w KOMPASIE ŻYWIENIOWYM znajdują się ramki: „Warto wiedzieć” i „Warto zapamiętać”, będące źródłem porad i ciekawostek na temat odżywiania i zdrowego stylu życia oraz informacji o kluczowych zaletach produktu ważnych dla konsumenta. W polu „Warto porozmawiać” znajduje się również kontakt do Serwisu Konsumenta, gdzie specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania.
tagi: płatki owsiane , NESVITA , Nestle ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...