„Pozory mylą, dowód nie” - pod takim hasłem Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie od 2009 r. realizują ogólnopolską kampanię edukacyjną, której celem jest ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz przeciwdziałanie spożyciu alkoholu w tej grupie wiekowej .
Policyjne statystyki mówią same za siebie. W ramach działań profilaktycznych w 2011 roku policjanci służby prewencyjnej w całej Polsce ujawnili 15 285 małoletnich znajdujących się pod wpływem alkoholu. Byli oni także częstymi sprawcami czynów karalnych popełnianych po alkoholu - w ubiegłym roku odnotowano łącznie 2 395 przypadków. To jednak dorośli są najczęściej odpowiedzialni za to, że nieletni wchodzą w posiadanie alkoholu. Dlatego to przede wszystkim do nich kierowany jest główny przekaz kampanii .
Firma Lidl poprzez wsparcie kampanii chce uczulić swoich pracowników na problem sprzedaży alkoholu nieletnim oraz wynikające z tego konsekwencje społeczne i prawne. Od 24 września we wszystkich sklepach sieci zawisły plakaty kampanii, a do wszystkich pracowników sklepów trafią ulotki informacyjne oraz filmy szkoleniowe. Lidl Polska, docierając do bardzo dużej grupy klientów w kraju, stawia na jasny przekaz: Pozory mylą, dowód nie.
tagi: Lidl , Pozory mylą dowód nie ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...