W 30-sekundowej reklamie zobaczymy jak podczas rodzinnego przygotowywania śniadania, młody chłopiec rymuje o kanapkach z serem topionym Hochland. Celem takiego niestandardowego sposobu komunikacji z konsumentem jest z jednej strony podkreślenie, że Hochland to marka dynamiczna i na czasie, a z drugiej wyróżnienie spotu z bloku reklamowego. Głównym bohaterem reklamy są plastry sera topionego Hochland Z Szynką. Nadrzędnym komunikatem jest przekazanie grupie docelowej że sery topione Hochland mają najlepszy smak, a kanapka z ich udziałem nie jest nudna!
Kampania będzie trwała przez ponad dwa miesiące aż do pierwszego tygodnia grudnia. Będzie charakteryzowała się zasięgiem ogólnopolskim – zarówno w największych stacjach jak TVP1, TVP2, POLSAT czy TVN jak i w stacjach tematycznych. W konsekwencji, każda osoba z grupy docelowej zobaczy reklamę średnio prawie 20 razy! Ponadto 45% ze spotów reklamowych zostanie wyemitowanych podczas godzin największej oglądalności.
Nowa kampania została przygotowana we współpracy z agencją reklamową PZL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithoptimedia.
tagi: Hochland ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...