Wartościami marki Almette od zawsze były i są: lekkości, delikatność, naturalność, wysoka jakość sera, przyjemność z jedzenia oraz bliskość dzielenia się z innymi. Teraz do świata Almette dodane zostały także racjonalne argumenty, które podkreślają jeszcze bardziej wyróżniki rynkowe jakie ma Almette!
Dla Almette w strefie wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów zaplanowano bardzo silne wsparcie reklamowe - nową kampanię reklamową w telewizji (od połowy października w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych), internet, kino, prasa, a także za różnorodne materiały POS i promocje handlowe. Kompleksowe działania i potwierdzenie naturalności produktu – to gwarancja jeszcze większej sprzedaży, a wyraźny komunikat na opakowaniu wzmacnia efekt nowości na półce!
Fundacja Polska Bezgotówkowa sprawdziła, jak zmieniają się...
Perspektywa wzrostu cen w znacznym stopniu determinuje plany...
Według badania Grupy Offerista, w zeszłym roku najwięcej...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...