Wartościami marki Almette od zawsze były i są: lekkości, delikatność, naturalność, wysoka jakość sera, przyjemność z jedzenia oraz bliskość dzielenia się z innymi. Teraz do świata Almette dodane zostały także racjonalne argumenty, które podkreślają jeszcze bardziej wyróżniki rynkowe jakie ma Almette!
Dla Almette w strefie wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów zaplanowano bardzo silne wsparcie reklamowe - nową kampanię reklamową w telewizji (od połowy października w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych), internet, kino, prasa, a także za różnorodne materiały POS i promocje handlowe. Kompleksowe działania i potwierdzenie naturalności produktu – to gwarancja jeszcze większej sprzedaży, a wyraźny komunikat na opakowaniu wzmacnia efekt nowości na półce!
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...