Wiadomości

Almette – w wolnej strefie

Wtorek, 25 września 2012 Autor: Maja Święcka,
Kultowy produkt – ser Almette – jest jeszcze lepszy! Konsument Almette nie musi wiedzieć czym są zagęstniki, barwniki i konserwanty, gdyż w serach Almette ich po prostu nie ma. Te racjonalne argumenty podkreślają teraz jeszcze bardziej wyróżnialność marki Almette! Nowe opakowania z informacją - bez zagęstników, bez barwników, bez konserwantów - zaczynają stopniowo pojawiać się na rynku.

Wartościami marki Almette od zawsze były i są: lekkości, delikatność, naturalność, wysoka jakość sera, przyjemność z jedzenia oraz bliskość dzielenia się z innymi. Teraz do świata Almette dodane zostały także racjonalne argumenty, które podkreślają jeszcze bardziej wyróżniki rynkowe jakie ma Almette!

Dla Almette w strefie wolnej od zagęstników, barwników i konserwantów zaplanowano bardzo silne wsparcie reklamowe - nową kampanię reklamową w telewizji (od połowy października w najbardziej popularnych kanałach telewizyjnych), internet, kino, prasa, a także za różnorodne materiały POS i promocje handlowe. Kompleksowe działania i potwierdzenie naturalności produktu –  to gwarancja jeszcze większej sprzedaży, a wyraźny komunikat na opakowaniu wzmacnia efekt nowości na półce!

tagi: Hochland , Almette ,