To kolejna kampania wykorzystująca Listonic jako idealne medium do przekazu komunikatu związanego z promocją konsumencką. Kontekst wyświetlania reklamy w aplikacji oraz precyzyjne dotarcie do grupy docelowej przekłada się na wysoką efektywność. Reklama wyświetla się podczas robienia zakupów w miejscu sprzedaży.
Aby wziąć udział w konkursie „Co Ty wiesz o ryżu?!” należy wyciąć trzy kody kreskowe z opakowań produktów marki Kupiec. Następnie trzeba wysłać je na adres organizatora wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe „Co Ty wiesz o ryżu?!”. Konkurs trwa do 10 października 2012 roku.
„Co Ty wiesz o ryżu?!” jest już drugim konkursem firmy Kupiec reklamowanym w aplikacji mobilnej Listonic. Wcześniej, także Nałęczowianka promowała loterię konsumencką przy listach zakupów osiągając czterokrotnie lepszy współczynnik klikalności (CTR – Click Through Rate) niż średnia dla kampanii mobilnych w innych aplikacjach.
tagi: Kupiec , reklama mobilna , ryż ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...