Celem akcji jest zachęcenie rodziców do spędzania czasu razem ze swoimi pociechami na wspólnym pieczeniu i przygotowywaniu deserów, co uczy dzieci samodzielności i odpowiedzialności, a przede wszystkim rozwija wyobraźnię i kreatywność u najmłodszych.
„Dzieci kochają kuchnię. To pełna magii kraina, w której czarodziejskim sposobem z zupełnie zwyczajnych składników powstają pyszne desery i inne łakocie. Marka Gellwe od dawna wie, że wspólne pieczenie i dekorowanie własnoręcznie przygotowanych smakołyków to szczęśliwy czas pełen zabawy, radości i śmiechu. To także czas nauki w atmosferze sprzyjającej rozwijaniu pomysłowości dzieci. Organizując akcję >Cała Polska piecze z Dziećmi< z magicznymi babeczkami Gellwe chcemy zachęcić rodziców do wspólnego spędzania czasu z dziećmi w kuchni, co pomoże najmłodszym pobudzić ciekawość i rozbudzić wyobraźnię, a tym samym rozwinąć kreatywność.” – mówi Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Do udziału w akcji Gellwe zaprasza przedszkola z całej Polski, które swoje zgłoszenia przysyłać mogą za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej projektu (zakładka Cała Polska piecze z Dziećmi na stronie www.gellwe.pl). Uczestniczące w akcji placówki otrzymają dla swoich podopiecznych zestawy babeczek Gellwe na licencji Disney (Babeczki Księżniczki, Babeczki Cars i Babeczki Wróżki).
Zadaniem dzieci i ich opiekunów będzie wspólne przygotowanie, upieczenie i udekorowanie babeczek oraz sporządzenie jak najciekawszej dokumentacji całego wydarzenia, łącznie z poczęstunkiem dla pozostałych dzieci, opiekunów i gości. Marka Gellwe zachęca, by przedszkola zaangażowały w tę akcję również rodziców. Dzieciom z przedszkola, które przygotują najlepszy album marka Gellwe ufunduje wspaniałą nagrodę: bajkowy plac zabaw! Wyróżnione placówki również otrzymają atrakcyjne nagrody, którymi będą zestawy gier i zabawek edukacyjnych firmy GRANNA.
Akcja wspierana jest w wybranych tytułach parentingowych (m.in. Gaga, Mój Przedszkolak, TOP maluchy), layouty reklamowe przygotowało studio projektowe CREOO Brand Design.
Więcej informacji oraz regulamin akcji znajdują się na stronie www.gellwe.pl w zakładce Cała Polska piecze z Dziećmi.
tagi: FoodCare , Gellwe , wypieki , desery , Cała Polska piecze z Dziećmi ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...