W swoich działaniach Grupa Żywiec wyznaje zasadę kompleksowego podejścia do zarządzania, które cele handlowe stawia na równi z takimi kwestiami jak przejrzystość informacji finansowej, działania na rzecz ochrony środowiska i przestrzeganie standardów etycznych we wszystkich obszarach funkcjonowania. W ubiegłym roku wprowadziła Zasady etyki biznesowej, zbiór zasad etycznych firmy, które zostały wyróżnione w Raporcie Dobrych Praktyk 2005. Grupa Żywiec szczyci się również licznymi przykładami współpracy publiczno-prywatnej. Środki finansowe firmy po porozumieniu z przedstawicielami lokalnych społeczności przeznaczane są na wsparcie wielu inicjatyw społecznych i gospodarczych a także dofinansowywanie przedsięwzięć kulturalnych i sportowych. Swój potencjał firma stara się również wykorzystywać na rzecz przedsięwzięć wspierających rozwój regionów na wielu obszarach. Grupa Żywiec aktywnie współpracuje z organizacjami branżowymi. Była jednym z inicjatorów i uczestników ogólnopolskiej akcji społecznej „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony”. Dbając o odpowiedzialną konsumpcję swoich produktów firma wprowadza również wewnętrzne regulacje dotyczące działalności rynkowej. Należy do nich „Wewnętrzny kodeks komunikacji marketingowej Grupy Żywiec”, którego zapisy wykraczają poza ograniczenia wynikające z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i zapobieganiu alkoholizmowi.
tagi: żywiec ,
Od 16 lat Sylwia Władyko budowała Polską Grupę Sklepów...
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Nowa Rada Nadzorcza Związku Polskich Przetwórców Mleka V...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...