The Perfect Store 2012 prezentowany podczas III edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012 (www.retailshow.pl) będzie doskonałą okazją, by wypróbować w praktyce i porównać wszystkie nowoczesne rozwiązania i urządzenia pochodzące od różnych firm. W jednym miejscu, w jasny i czytelny sposób pokazane zostaną najnowocześniejsze rozwiązania dla branży retail. Wśród nich znajdą się m.in.: regały suche, stoiska dedykowane, chłodnictwo, oświetlenie ogólne i specjalistyczne, identyfikacja wizualna, POS i display, systemy fiskalne i wagi, Digital Signage, systemy zabezpieczeń, wentylacja i klimatyzacja. Artykuły prezentowane w sklepie modelowym będą pochodzić od producentów wystawiających na targach RetailShow 2012 swoją pełną ofertę handlową. Cały asortyment będzie dokładnie opisany, łącznie z podaniem kontaktu do jego producenta czy dystrybutora. Uruchomiony zostanie także punkt informacyjny, w którym będzie można uzyskać wyczerpujące informacje o produktach oraz umówić się na spotkanie z wybraną firmą.
Projekt sklepu wykona Ego-Studio Shop Design. „The Perfect Store to miejsce, któremu warto poświęcić swój czas. To maksimum rzetelnych informacji pozyskanych w jednym miejscu w krótkim czasie” – podkreśla Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka firmy Ego-Studio Shop Design. - „Współpraca z inwestorami z branży retail uwidoczniła problem, jakim jest brak możliwości konfrontacji proponowanych nam przez producentów rozwiązań. Inwestorzy najczęściej dokonują porównań, jeżdżąc po Polsce i oglądając wybrane realizacje lub zapraszając do siebie na prezentacje przedstawicieli handlowych. Natomiast idea stworzenia modelowego sklepu w pełni rozwiązuje ten problem. W jednym miejscu na pow. 200 m kw. wspólnie zaprezentują się producenci wyposażenia dla sklepów. Będzie możliwość porównania konkurencyjności ofert, poszerzenia swojej wiedzy z zakresu wyposażenia, poznania wielu innowacyjnych rozwiązań.”
tagi: RetailShow , EXPO XXI , targi ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...