Wiadomości

Godło „Jakość Obsługi” dla Lidla

Środa, 19 września 2012 Autor: Maja Święcka,
Tegoroczna nagroda po raz trzeci z kolei pozwoliła marce Lidl Polska znaleźć się w prestiżowym gronie TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce. Wyróżnienie to jest tym cenniejsze, gdyż przyznawane jest przez klientów, którzy przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oddawali swoje głosy.

Program Jakość Obsługi jest corocznym rankingiem konsumenckim, prowadzonym na nowoczesnej multiplatformie Programu Jakość Obsługi. Umożliwia ona klientom wymianę swoich opinii i spostrzeżeń nt. jakości obsługi w firmach i instytucjach. Każdy klient po przejściu przez proces rejestracji, może zamieścić na portalu własną ocenę, która wpłynie na ostateczny wynik rankingu. Już ponad 3 miliony użytkowników multiplatformy Programu Jakość Obsługi podzieliło się swoimi opiniami i doświadczeniami z wizyt w sklepach, punktach usługowych, czy biurach obsługi klienta. Na podstawie ich głosów, najlepsze firmy nagrodzone zostały Godłem Jakość Obsługi i tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce. Ocenie konsumentów podlega m.in.: fachowość i uprzejmość personelu, estetyka placówek, organizacja pracy, cena oraz oferta handlowa.

„Lidl nagrodzony Godłem Jakość Obsługi w kategorii Supermarkety, po raz kolejny podkreślił dbałość o wysokie standardy obsługi klienta. Klienci od lat doceniają nasze starania w zapewnieniu dobrej organizacji pracy, dobraniu oferty handlowej czy uprzejmości oraz fachowości personelu. Nagroda cieszy tym bardziej, ponieważ jest przyznawana wyłącznie przez konsumentów, dla których podejmujemy nasze starania. Czujemy się wyróżnieni, a także niezwykle docenieni. Bardzo za to dziękujemy" - mówi Anna Biskup, przedstawiciel Lidl Polska.

tagi: Godło „Jakość Obsługi” , Lidla ,