Program Jakość Obsługi jest corocznym rankingiem konsumenckim, prowadzonym na nowoczesnej multiplatformie Programu Jakość Obsługi. Umożliwia ona klientom wymianę swoich opinii i spostrzeżeń nt. jakości obsługi w firmach i instytucjach. Każdy klient po przejściu przez proces rejestracji, może zamieścić na portalu własną ocenę, która wpłynie na ostateczny wynik rankingu. Już ponad 3 miliony użytkowników multiplatformy Programu Jakość Obsługi podzieliło się swoimi opiniami i doświadczeniami z wizyt w sklepach, punktach usługowych, czy biurach obsługi klienta. Na podstawie ich głosów, najlepsze firmy nagrodzone zostały Godłem Jakość Obsługi i tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce. Ocenie konsumentów podlega m.in.: fachowość i uprzejmość personelu, estetyka placówek, organizacja pracy, cena oraz oferta handlowa.
„Lidl nagrodzony Godłem Jakość Obsługi w kategorii Supermarkety, po raz kolejny podkreślił dbałość o wysokie standardy obsługi klienta. Klienci od lat doceniają nasze starania w zapewnieniu dobrej organizacji pracy, dobraniu oferty handlowej czy uprzejmości oraz fachowości personelu. Nagroda cieszy tym bardziej, ponieważ jest przyznawana wyłącznie przez konsumentów, dla których podejmujemy nasze starania. Czujemy się wyróżnieni, a także niezwykle docenieni. Bardzo za to dziękujemy" - mówi Anna Biskup, przedstawiciel Lidl Polska.
tagi: Godło „Jakość Obsługi” , Lidla ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...