Doskonalone od ponad 120 lat alkohole Soplicy do swojej produkcji wykorzystują starannie wyselekcjonowane owoce z polskich pól, lasów i ogrodów. Nie mogło ich więc zabraknąć na Święcie w Skierniewicach - festiwalu o ponad 30-letniej historii promującemu naturalne produkty.
Obecność Soplicy podczas tego wydarzenia to naturalna możliwość spotkania z konsumentami zainteresowanymi tradycyjnymi produktami spożywczymi oraz przybliżenie im portfolio marki, w tym innowacyjnego Spirytusu Nalewkowego. Na miejscu, każdy chętny będzie mógł sprawdzić jak łatwo i szybko przygotować domową nalewkę według prostego przepisu. Dodatkową atrakcją będzie możliwość spróbowania wszystkich nalewek Soplicy: Pigwowej, Orzechowej, Malinowej i Wiśniowej. W ramach obchodów skierniewickiego święta, Soplica przygotowała aż 20 tysięcy minishotów w ramach bezpłatnego samplingu w specjalnie wydzielonej strefie promocyjnej.
„Tegoroczne lato było bardzo udane dla produktów spod szyldu Soplicy. W lipcu br. sprzedaż nalewek wzrosła o 110.5% w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku. Konsumenci szczególnie mocno zasmakowali w Soplicy Orzech Laskowy (186,3% wzrostu ) oraz w unikalnej na skalę kraju, Soplicy Pigwowej dostępnej jedynie w limitowanych edycjach z corocznych zbiorów owoców” – mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager Soplica.
Skierniewickie Święto kwiatów, owoców i warzyw niezmiennie przyciąga rzesze uczestników – w tym roku organizatorzy przewidują obecność ponad 100 000 odwiedzających każdego dnia. Od 1977 roku odbyły się już 34 edycje festiwalu, podczas których ogrodnicy i rolnicy prezentują swoje plony, a także spotykają się z naukowcami i działaczami, by zastanowić się wspólnie nad przyszłością regionu. W trakcie obchodów tego wydarzenia będzie można skosztować regionalnych specjałów, zobaczyć wspaniałe kompozycje kwiatowe oraz nauczyć się wyrobu domowej nalewki. Imprezę umilą też wieczorne koncerty. Wystąpią m.in. Kult, Kamil Bednarek, Skaldowie oraz Ryszard Rynkowski.