RE:design conference & expo 2012 to wyjątkowe spotkanie, podczas którego przedstawiciele firm specjalizujących się w aranżacji wnętrz sklepowych, architekci, dostawcy mebli sklepowych, oświetlenia i wszystkiego, co decyduje o charakterze placówki handlowej, wymieniają się wiedzą i doświadczeniem z osobami decydującymi o rozwoju sieci handlowych w Polsce.
Unikalny charakter spotkania – konferencja połączona z wystawą firm oraz prezentacjami najnowszych trendów z całego świata – z jednej strony pozwoli przedstawicielom sieci handlowych zapoznać się z nietuzinkowymi przykładami aranżacji i odnaleźć inspiracje dla budowania wizerunku własnych marek, a z drugiej – umożliwi architektom, dostawcom mebli sklepowych, sprzętu i wyposażenia wygodną i skuteczną prezentację proponowanych przez nich rozwiązań.
Na całość Re:design 2012 składają się:
• 3 bloki tematyczne • strefa networking • wystawa firm • ceremonia przyznania Nagród RE:design Awards 2012 dla najbardziej pomysłowych i innowacyjnych aranżacji w Polsce.
Bezpośrednio po zakończeniu części konferencyjnej odbędzie się mniej formalne After Party dla wszystkich uczestników spotkania.
Konferencja będzie miała miejsce 23 października 2012, w Novotel Warsaw Airport. Jej organizatorem jest ECP MEDIA wydawca miesięcznika Retail Trends Polska oraz portalu RETAIL360.pl
Więcej informacji udzielają:
Łukasz Korulczyk PR Communications Manager M: 502 358 289 E: lkorulczyk@retail360.pl Robert Łapiński Szef Projektu T: (22) 855-10-35 E: rlapinski@retail360.pl
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.