Kampanie i Promocje

Leon z przyjaciółmi powraca do telewizji

Wtorek, 04 września 2012 Autor: Maja Święcka,
We wrześniu rusza kampania reklamowa przedstawiająca przecierowe soki Hortex Leon w innowacyjnych, zakręcanych saszetkach, które w tej kategorii na krajowy rynek Hortex wprowadził jako pierwszy. Twórcy spotu ponownie zabiorą nas do bajkowego świata lwa Leona i jego przyjaciół, w którym poznamy do wszystkie zalety produktu m.in. pyszny bananowy smak, wygodne i bezpieczne opakowanie.

Kampania jest kontynuacją komunikacji marki i nawiązuje do baśniowego świata Wyspy Leona i dobrej zabawy w gronie przyjaciół. Bohaterowie animowanego spotu stworzeni zostali na wzór postaci doskonale znanych dzieciom z portalu internetowego www.WyspaLeona.pl.

Słodkie banany i winogrona, soczyste jabłka, gruszki, pyszne truskawki i brzoskwinie to owoce, które szczególnie przypadły do gustu małym smakoszom. Dlatego to właśnie z nich stworzono soki przecierowe 100%, bez dodatku cukru - Hortex Leon w zakręcanych saszetkach. Dzięki gęstej i aksamitnej konsystencji te „owoce w płynie” znakomicie uzupełnią dietę każdego ucznia. „Zamknięto” je w nowoczesnym opakowaniu w formie zakręcanej saszetki, która doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji, nie stłucze się i zmieści w każdym plecaku.

Spot reklamowy emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach dziecięcych.

tagi: Leon , Hortex ,