Kampania jest kontynuacją komunikacji marki i nawiązuje do baśniowego świata Wyspy Leona i dobrej zabawy w gronie przyjaciół. Bohaterowie animowanego spotu stworzeni zostali na wzór postaci doskonale znanych dzieciom z portalu internetowego www.WyspaLeona.pl.
Słodkie banany i winogrona, soczyste jabłka, gruszki, pyszne truskawki i brzoskwinie to owoce, które szczególnie przypadły do gustu małym smakoszom. Dlatego to właśnie z nich stworzono soki przecierowe 100%, bez dodatku cukru - Hortex Leon w zakręcanych saszetkach. Dzięki gęstej i aksamitnej konsystencji te „owoce w płynie” znakomicie uzupełnią dietę każdego ucznia. „Zamknięto” je w nowoczesnym opakowaniu w formie zakręcanej saszetki, która doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji, nie stłucze się i zmieści w każdym plecaku.
Spot reklamowy emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach dziecięcych.
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...