„Jest to dobry dla nas rok. Cały czas się rozwijamy, właśnie otworzyliśmy 90. perfumerię Sephora w Polsce w centrum handlowym FORUM w Gliwicach. Cieszy nas również to, że rośniemy nie tylko poprzez sam rozwój sieci i nowe otwarcia, ale też w tak zwanych sklepach porównywalnych. Dzięki wyjątkowej ofercie i wzorowej obsłudze klienta, utrzymujemy swoją pozycję lidera sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych z udziałem powyżej 51% w tymże rynku (dane ACNielsen za okres styczeń-kwiecień 2012 r.). Dowodem na siłę konceptu Sephora są też liczne nagrody. Szczególnie cieszą nas te przyznawane przez konsumentów, którzy już dwukrotnie nagrodzili nas »Laurem Konsumenta« oraz Godłem »Jakość Obsługi«. Równie ważne są dla nas przyznane nam w tym roku wyróżnienia branżowe »Retailer of the Year« i »Superbrands«” – mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.
Sephora rozwija się, stawiając na jakość i rentowność swojego konceptu, jako czynniki gwarantujące stabilny i długotrwały rozwój sieci. W ubiegłym roku w Polsce Sephora otworzyła 7 perfumerii. W tej chwili sieć liczy 90 salonów, a do końca roku zostaną otwarte jeszcze 4 perfumerie Sephora. W ciągu najbliższych trzech lat planowanych jest kilkanaście kolejnych otwarć. Będzie to kontynuacja strategii rozwoju polegającej na wybieraniu tylko najbardziej prestiżowych lokalizacji w najlepszych centrach handlowych, w największych miastach w Polsce oraz przy głównych ulicach największych miast. Dzięki takiej strategii, w rankingach centrów handlowych Sephora znajduje się w grupie najemców o największych obrotach.
Sephora jest ekspertem we wszystkich kategoriach kosmetycznych, ale jej szczególnie silną stroną jest makijaż – zarówno od strony asortymentowej, jak i wizażu. Rocznie makijażystki Sephora wykonują ponad 40 tysięcy pełnych makijaży, w tym makijaży wieczorowych oraz indywidualnych lekcji makijażu. Dla zapracowanych Polek Sephora od dwóch lat prowadzi też pierwszy profesjonalny videoblog www.blogmakijaz.pl, na którym najlepsze makijażystki Sephora zamieszczają krótkie filmiki wyjaśniające krok po kroku jak wykonać makijaż oraz jakich akcesoriów i produktów używać.
Zachęcają jednocześnie do zabawy z trendami i dopasowania ich do własnej urody i osobowości. Serwis zyskał ogromną popularność – od chwili powstania prawie pół miliona Polek skorzystało z wirtualnych lekcji makijażu. Blogerki cyklicznie spotykają się także z klientkami Sephora na imprezach „Make up w wielkim mieście”, podczas których udzielają indywidualnych lekcji i porad. W trakcie tych spotkań udzielono w sumie ponad 2 tysięcy konsultacji. Sephora zapowiada kolejną odsłonę spotkań z blogerami już wkrótce.
Perfumeria Sephora w centrum handlowym FORUM jest otwarta siedem dni w tygodniu:
od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 10.00-20.00.
Na zdjęciu: jedna z perfumierii Sephora
tagi: Sephora , perfumerie ,
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...