Nowa lodziarnia mieści się na poziomie O znanego centrum handlowego. Proponowane menu obejmuje 24 smaki lodów na porcje oraz liczne desery lodowe. Ulubiony zestaw lodów wybrać można spośród propozycji w ofercie stałej lub zmieniających się ofert specjalnych, a tej jesienni na smakoszy czekać będą niezwykłe lodowe kompozycje z ciepłymi owocami i polewami: wiśnia w czekoladzie, śliwka w czekoladzie i gruszka w karmelu. Ofertę uzupełniają rurki z bitą śmietaną, świeżo wyciskane soki i koktajle owocowe oraz parzona z wyjątkowej, włoskiej mieszanki kawa.
Centrum Handlowe Focus Mall powstało w miejscu starego rybnickiego browaru. Łączy w sobie elementy nowoczesnego designu ze starym stylem zrewitalizowanego budynku Słodowni. Całość stanowi nawiązanie do tradycji warzelniczych Rybnika. Centrum handlowe o całkowitej powierzchni 42 000 mkw. przyciąga także reprodukcją obrazu „Okna” Rafała Olbińskiego. Dzieła artysty wystawiane są w galeriach sztuki współczesnej na całym świecie. Na ścianę CH Focus Mall w Rybniku obraz naniesiony został specjalną, nowatorską techniką.
W budynku położonym w samym centrum miasta, przy rynku, na powierzchni 17 500 mkw. powierzchni użytkowej zlokalizowane zostało 79 sklepów i punktów usługowych. Stanowią one szeroką propozycję dla klientów, którzy mogą tu nie tylko zrobić udane zakupy, ale także spędzić miło czas w jednym z punktów restauracyjnych.
Lody marki Grycan powstają w podwarszawskim zakładzie firmy przy użyciu tradycyjnych metod, według sprawdzonych i najlepszych receptur, na bazie śmietanki kremówki i żółtek jaj, z wykorzystaniem wyłącznie najlepszych składników. Bakalie i owoce wykorzystywane do produkcji lodów i sorbetów są starannie selekcjonowane i przygotowywane. Sorbety powstają z najlepszej jakości, ręcznie obieranych i wyciskanych owoców, co gwarantuje im w pełni naturalny smak.
tagi: lodziarnia , lody , Grycan ,
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...