„Powrót do szkoły po pełnych wrażeń wakacjach nie dla wszystkich jest powodem do radości, postanowiliśmy więc uczynić go trochę przyjemniejszym. Z pomocą przyszło nam oczywiście FRUGO! Jestem przekonana, że nawet największy malkontent uśmiechnie się na widok zabawnych haseł i z lżejszym sercem zasiądzie w szkolnej ławce.” – mówi Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Kampania FRUGO „Back2School” rozpocznie się 1 września i trwać będzie przez cały miesiąc na frontlightach (6 x 3 m) w ośmiu największych miastach Polski. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja GREY, media zakupił dom mediowy Mindshare.
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...