Kampania ma na celu zwiększenie świadomości Polek w zakresie wiedzy na temat własnego zdrowia. Opiera się na przekazie „Jeśli nie zadbasz o siebie, nie pomożesz innym” i tłumaczy, że zdrowie jest ważne nie tylko w wymiarze osobistym, ale także rodzinnym i społecznym. Będzie zachęcać kobiety do większego zainteresowania własnym zdrowiem, ale również do zwrócenia uwagi na własne marzenia i zachęcać do pozytywnego myślenia.
Kampania propaguje wizerunek kobiety nowoczesnej, mądrej i świadomej własnych możliwości, która w równym stopniu dba o siebie, co o całą rodzinę. Akcja skierowana jest do wszystkich kobiet z całej Polski, bez względu na wiek i miejsce zamieszkania.
W akcję włączyły się powszechnie znane ze środków masowego przekazu kobiety – dziennikarki, aktorki i piosenkarki, każda z nich będzie komunikować jeden z „Sekretów Życia”, czyli ważną dla kobiet afirmację. Gwiazdy pojawią się na billboardach oraz w materiałach prasowych jako autorytety w dziedzinie życia. Równocześnie z działaniami zewnętrznymi na rynku pojawią się gadżety akcji – stickery, breloki, lusterka z „Sekretami Życia”.
Organizacją na rzecz której działanie jest prowadzone oraz partnerem merytorycznym akcji jest Stowarzyszenie Amazonek - organizacja samopomocowa, niemedyczna, służąca wsparciem psychicznym i pomocą praktyczną kobietom dotkniętym rakiem piersi. To największa kobieca organizacja w Polsce.
Firma Mokate została strategicznym partnerem akcji Sekrety Życia. „Zawsze dbaliśmy o kobiety w sposób szczególny. To właśnie kobiety najbardziej upodobały sobie nasze produkty” – mówi Teresa Mokrysz, prezes zarządu Mokate. – „Z ogromną przyjemnością wspieramy więc akcję „Sekrety Życia” skierowaną do polskich kobiet, bo po prostu - zdrowie jest najważniejsze. Będąc w pełni sił jesteśmy w stanie realizować wszystkie, nawet najśmielsze marzenia i żyć pełnią życia.”
tagi: Mokate , „Sekrety Życia” ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...