Wiadomości

Polacy polubili zakupy bez wychodzenia z domu

Czwartek, 23 sierpnia 2012 Autor: Maja Święcka,
Polacy polubili zakupy bez wychodzenia z domu – jak pokazują wyniki badania satysfakcji klientów przeprowadzonego w sierpniu przez firmę Nielsen na zlecenie Tesco. Cenimy je za łatwość, oszczędność czasu i to, że nie musimy dźwigać toreb. Klienci serwisu Tesco Ezakupy chwalą sobie również jakość produktów i obsługi, niskie ceny i pomocny personel. Obecnie produkty z Tesco docierają pod drzwi warszawiaków, wrocławian, łodzian i poznaniaków, a jeszcze przed końcem roku dotrą do kolejnych kilku polskich miast.

Za co lubimy online

Prawie 90% klientów Tesco zdecydowało się na złożenie zamówienia na zakupy z wykorzystaniem internetu dlatego, że oszczędza to czas. A ten cenią sobie zwłaszcza mężczyźni (93%), choć i dla kobiet jest to kluczowy powód wirtualnych sprawunków (87%). Drugim, równie ważnym motywem zamawiania zakupów przed monitorem (87%) jest to, że uwalniają one od noszenia ciężkich toreb. Cieszy to głównie kobiety, spośród których aż 91% przyznało, iż to, że nie muszą nosić toreb, bo ktoś przyniesie je pod drzwi, jest najważniejszym plusem Ezakupów Tesco.

Polacy zwracają również uwagę na przedsiębiorczy aspekt zamawiania online – możliwość kontrolowania wydatków oraz wynikające z niego oszczędzanie. Prawie jedna trzecia ankietowanych decyduje się na zamówienie zakupów do domu w dużej mierze dlatego, że dzięki temu może lepiej zaplanować domowy budżet i zapanować nad tym, ile wydaje na poszczególne produkty.

Prawie 16% klientów skorzystało z usługi dlatego, że nie posiada własnego samochodu, więc taki sposób uzupełnienia deficytu zwłaszcza cięższych produktów spożywczych, akcesoriów wyposażenia czy detergentów jest niezwykle pomocny. Mieszkańców polskich miast cieszy także cena dostaw zakupów w Tesco. Aż 43% ankietowanych uważa ją za niską, a 53% za rozsądną.

Świeże produkty i miła obsługa

„Zamówienie produktów bezpośrednio do domu to nie tylko wygoda i oszczędność czasu, ale też gwarancja świeżości i jakości z najwyższej półki. Towar dowożą specjalne samochody dostawcze, wyposażone w chłodnie i mroźnie, zatem bez obaw możemy zamawiać nawet delikatne produkty, jak nabiał, warzywa czy owoce” – mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska.

Tesco realizuje tę obietnicę w pełni, ponieważ aż 88% respondentów przyznało, że jest zadowolona ze świeżości dostarczonych produktów. Prawie wszyscy (96%) uważają również, że zamówiony towar jest dobrej jakości.

Dostawy trafiają do klienta następnego dnia po złożeniu zamówienia, w wybranych przez klienta dwugodzinnych „okienkach”.  Możemy również zamówić zakupy dziś i zarezerwować dostawę później – choćby po to, by szybko uzupełnić braki w lodówce po dłuższym urlopie.

Prawie wszyscy respondenci (89%) pozytywnie oceniają obsługę dowożącą zakupy do domu. Podobnie pozytywnie (95% klientów) oceniana jest pomocność osób, które przywiozły towar do domu.

Usługa Tesco dostępna jest pod adresem www.tesco.pl/ezakupy/.

tagi: zakupy , Tesco ,