Za co lubimy online
Prawie 90% klientów Tesco zdecydowało się na złożenie zamówienia na zakupy z wykorzystaniem internetu dlatego, że oszczędza to czas. A ten cenią sobie zwłaszcza mężczyźni (93%), choć i dla kobiet jest to kluczowy powód wirtualnych sprawunków (87%). Drugim, równie ważnym motywem zamawiania zakupów przed monitorem (87%) jest to, że uwalniają one od noszenia ciężkich toreb. Cieszy to głównie kobiety, spośród których aż 91% przyznało, iż to, że nie muszą nosić toreb, bo ktoś przyniesie je pod drzwi, jest najważniejszym plusem Ezakupów Tesco.
Polacy zwracają również uwagę na przedsiębiorczy aspekt zamawiania online – możliwość kontrolowania wydatków oraz wynikające z niego oszczędzanie. Prawie jedna trzecia ankietowanych decyduje się na zamówienie zakupów do domu w dużej mierze dlatego, że dzięki temu może lepiej zaplanować domowy budżet i zapanować nad tym, ile wydaje na poszczególne produkty.
Prawie 16% klientów skorzystało z usługi dlatego, że nie posiada własnego samochodu, więc taki sposób uzupełnienia deficytu zwłaszcza cięższych produktów spożywczych, akcesoriów wyposażenia czy detergentów jest niezwykle pomocny. Mieszkańców polskich miast cieszy także cena dostaw zakupów w Tesco. Aż 43% ankietowanych uważa ją za niską, a 53% za rozsądną.
Świeże produkty i miła obsługa
„Zamówienie produktów bezpośrednio do domu to nie tylko wygoda i oszczędność czasu, ale też gwarancja świeżości i jakości z najwyższej półki. Towar dowożą specjalne samochody dostawcze, wyposażone w chłodnie i mroźnie, zatem bez obaw możemy zamawiać nawet delikatne produkty, jak nabiał, warzywa czy owoce” – mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska.
Tesco realizuje tę obietnicę w pełni, ponieważ aż 88% respondentów przyznało, że jest zadowolona ze świeżości dostarczonych produktów. Prawie wszyscy (96%) uważają również, że zamówiony towar jest dobrej jakości.
Dostawy trafiają do klienta następnego dnia po złożeniu zamówienia, w wybranych przez klienta dwugodzinnych „okienkach”. Możemy również zamówić zakupy dziś i zarezerwować dostawę później – choćby po to, by szybko uzupełnić braki w lodówce po dłuższym urlopie.
Prawie wszyscy respondenci (89%) pozytywnie oceniają obsługę dowożącą zakupy do domu. Podobnie pozytywnie (95% klientów) oceniana jest pomocność osób, które przywiozły towar do domu.
Usługa Tesco dostępna jest pod adresem www.tesco.pl/ezakupy/.
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...