Odbierając puszkę pasażerowie wspierają budowę studni i ujęć wodnych w Afryce. Już wkrótce jeden z samolotów należących do floty Eurolotu zyska również barwy kampanii. Będzie to nowoczesny, spełniający najwyższe standardy pod względem bezpieczeństwa, a także ekologii Bombardier Q400 NextGen. Organizatorzy akcji liczą, że ta niecodzienna forma promocji jeszcze bardziej zwróci uwagę na problem braku wody na świecie i zachęci do zakupu puszek i butelek Cisowianki, które w całości dedykowane są akcji. Na pokładach Eurolotu koszt zakupu takiej puszki pokryje przewoźnik.
Akcja Woda dla Afryki (wcześniej Woda dla Sudanu) prowadzona jest przez Polską Akcję Humanitraną i Cisowiankę od 2008 roku. Jej celem jest zapewnienie dostępu do wody pitnej, poprzez budowę studni i ujęć wodnych w Afryce. W tym celu zostały stworzone specjalne butelki Cisowianki o pojemności 0,33 litra, z których cały zysk przeznaczany jest na rzecz akcji. W sierpniu 2012 do butelek dołączyły specjalnie oznakowane puszki. Każda puszka i butelka, według szacunków Polskiej Akcji Humanitarnej, oznacza aż 5 litrów wody dla mieszkańców Afryki. Do tej pory dzięki akcji dostęp do wody otrzymało kilka tysięcy ludzi.
Parterami akcji są: Clear Channel, Radio Zet, Onet.pl oraz Eurolot.com.
tagi: Woda dla Afryki , Polska Akcja Humanitarna , PAH , Cisowianka , Eurolot ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...