Odbierając puszkę pasażerowie wspierają budowę studni i ujęć wodnych w Afryce. Już wkrótce jeden z samolotów należących do floty Eurolotu zyska również barwy kampanii. Będzie to nowoczesny, spełniający najwyższe standardy pod względem bezpieczeństwa, a także ekologii Bombardier Q400 NextGen. Organizatorzy akcji liczą, że ta niecodzienna forma promocji jeszcze bardziej zwróci uwagę na problem braku wody na świecie i zachęci do zakupu puszek i butelek Cisowianki, które w całości dedykowane są akcji. Na pokładach Eurolotu koszt zakupu takiej puszki pokryje przewoźnik.
Akcja Woda dla Afryki (wcześniej Woda dla Sudanu) prowadzona jest przez Polską Akcję Humanitraną i Cisowiankę od 2008 roku. Jej celem jest zapewnienie dostępu do wody pitnej, poprzez budowę studni i ujęć wodnych w Afryce. W tym celu zostały stworzone specjalne butelki Cisowianki o pojemności 0,33 litra, z których cały zysk przeznaczany jest na rzecz akcji. W sierpniu 2012 do butelek dołączyły specjalnie oznakowane puszki. Każda puszka i butelka, według szacunków Polskiej Akcji Humanitarnej, oznacza aż 5 litrów wody dla mieszkańców Afryki. Do tej pory dzięki akcji dostęp do wody otrzymało kilka tysięcy ludzi.
Parterami akcji są: Clear Channel, Radio Zet, Onet.pl oraz Eurolot.com.
tagi: Woda dla Afryki , Polska Akcja Humanitarna , PAH , Cisowianka , Eurolot ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...