W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów reklamowych w telewizji, w okresie pierwszych trzech tygodni września, w najbardziej popularnych stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT, TVN, także stacjach niszowych. Kampania ma dotrzeć do niemal 9 milionów widzów, a średnia kontaktu z reklamą w grupie docelowej wyniesie 9 razy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia, a produkcją spotu reklamowego agencja PZL.
Promocja będzie szeroko wspierana także w Internecie w ramach dedykowanej strony promocyjnej i różnorodnymi POS-ami w punktach sprzedaży. Obecnie trwa intensywna kampania promocji w prasie handlowej.
Prosty mechanizm promocji gwarantuje, że za zakup 5 opakowań serów Hochland objętych promocją konsument otrzymuje zegarek. Na wszystkich opakowaniach produktów promocyjnych została umieszczona specjalnie zaprojektowana naklejka informacyjna. W ramach nagród zaplanowanych zostało 200.000 kolorowych zegarków, które przydadzą się dzieciom na start nowego roku szkolnego! Promocja potrwa od 1 września do 31 października lub do wyczerpania zapasów. Nagrody będzie można odebrać w jednym z wyznaczonych saloników Kolportera na terenie całej Polski lub poprzez pocztę, po wysłaniu wyciętych elementów opakowania na adres Organizatora. Szczegóły oraz regulamin promocji są dostępne na dedykowanej stronie promocyjnej oraz pod wskazanym numerem infolinii.
Hochland jest zdecydowanym liderem na rynku serów topionych w Polsce, udziały Hochland w rynku serów topionych ogółem wynoszą ponad 52% (źródło: Nielsen, wartościowo, za okres kwiecień – maj 2012). Sery topione są produktem znanym od wielu lat, ale to sery topione Hochland stały się synonimem jakości, pewnym punktem odniesienia na rynku.
tagi: Hochland ,
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...