Wiadomości

Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Carlsberg!

Niedziela, 12 listopada 2006
Ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa marki Carlsberg komunikująca cenę 2,69 PLN za butelkę lub puszkę „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”. Reklama jest kontynuacją kampanii reklamowej komunikującej zmianę ceny piwa Carlsberg.

Motywem przewodnim nowej reklamy jest hasło: „Carlsberg nie ustala cen. Ale gdyby to robił, prawdopodobnie wszystko co najlepsze kosztowałoby 2,69!”.

„Marka Carlsberg utożsamiana jest z pozytywnymi stronami życia: otwartością na świat, radością, przyjemnym spędzaniem wolnego czasu. To piwo o nowoczesnym charakterze, pełne dynamiki i życia. Myślę, że udało nam się to wyraźnie zaakcentować w naszej nowej reklamie. Równocześnie pokazaliśmy, że piwo klasy premium, jakim jest Carlsberg, dzięki cenie 2,69 zł może być dostępne dla każdego, tym samym zachęcając miłośników piwa do skosztowania tego, co prawdopodobnie najlepsze.” – mówi Anna Hejneman, Junior Brand Manager marki Carlsberg.

tagi: carlsberg , fischer , hurt i detal ,