Motywem przewodnim nowej reklamy jest hasło: „Carlsberg nie ustala cen. Ale gdyby to robił, prawdopodobnie wszystko co najlepsze kosztowałoby 2,69!”.
„Marka Carlsberg utożsamiana jest z pozytywnymi stronami życia: otwartością na świat, radością, przyjemnym spędzaniem wolnego czasu. To piwo o nowoczesnym charakterze, pełne dynamiki i życia. Myślę, że udało nam się to wyraźnie zaakcentować w naszej nowej reklamie. Równocześnie pokazaliśmy, że piwo klasy premium, jakim jest Carlsberg, dzięki cenie 2,69 zł może być dostępne dla każdego, tym samym zachęcając miłośników piwa do skosztowania tego, co prawdopodobnie najlepsze.” – mówi Anna Hejneman, Junior Brand Manager marki Carlsberg.
tagi: carlsberg , fischer , hurt i detal ,
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...