Motywem przewodnim nowej reklamy jest hasło: „Carlsberg nie ustala cen. Ale gdyby to robił, prawdopodobnie wszystko co najlepsze kosztowałoby 2,69!”.
„Marka Carlsberg utożsamiana jest z pozytywnymi stronami życia: otwartością na świat, radością, przyjemnym spędzaniem wolnego czasu. To piwo o nowoczesnym charakterze, pełne dynamiki i życia. Myślę, że udało nam się to wyraźnie zaakcentować w naszej nowej reklamie. Równocześnie pokazaliśmy, że piwo klasy premium, jakim jest Carlsberg, dzięki cenie 2,69 zł może być dostępne dla każdego, tym samym zachęcając miłośników piwa do skosztowania tego, co prawdopodobnie najlepsze.” – mówi Anna Hejneman, Junior Brand Manager marki Carlsberg.
tagi: carlsberg , fischer , hurt i detal ,
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Nowa Rada Nadzorcza Związku Polskich Przetwórców Mleka V...
W maju br. masło w sklepach było droższe o 18,8% niż rok...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...