Kampania ATL opiera się na parodii kampanii społecznej, informującej, że życie bez ketchupu nie ma sensu. Dla prawdziwych ketchupożerców to ketchup jest tym, co ratuje niemal każde danie, bez ketchupu potrawy traktowane są co najmniej z niechęcią. Jest to bardzo silny insight, wykorzystujący dwuznaczność zawołania "Ratujmy parówkę/kanapkę/frytki/zapiekankę". Za pomocą ketchupu ratujemy te dania przed brakiem smaku, a zarazem traktujemy je jak istoty potrzebujące ratunku przed zabawnymi "zagrożeniami". 4 wersje 15 sekundowych zabawnych spotów ukazują fenomen i niezbędność ketchupu Kotlin.
Kampania TV wspierana będzie aktywnością reklamową online (Demotywatory, Interia, Gadu Gadu, portale o tematyce kulinarnej). Główną platformą w komunikacji interactive jest strona www.ketchupy.pl oraz fanpage marki Kotlin na facebook-u. Na stronie internetowej Kotlina przygotowana została zabawna interaktywna gra, w której ketchup Kotlin ratuje frytkę i parówkę przed niezjedzeniem…
W sezonie letnim marka Kotlin zaskoczyła swoich klientów piłkarską promocją magnesową ketchupów Kotlin. Entuzjastycznie przyjęte zostały Ketchupy Kibica. Dodatkowo ofertę produktową w sezonie grillowym poszerzyły 4 nowe rodzaje ketchupów w plastikowych opakowaniach: ketchup łagodny i pikantny w formacie 240 g oraz dwa rodzaje ketchupów grillowych o pojemności 450 g.
tagi: Agros-Nova , Kotlin ,
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...