W ciągu ostatnich kilku lat Sygma Bank Polska wydał ponad 280 tys. kart kredytowych w sklepach sieci Geant. Obecnie, za pomocą szerokich działań marketingowych skierowanych do dotychczasowych klientów tych sklepów, bank zamierza wspierać REAL w nowoprzyjętych placówkach.
Współpraca pomiędzy partnerami obejmie także pozostałe hipermarkety REAL na terenie całej Polski.
W każdym punkcie sprzedaży, Sygma Bank Polska wydawać będzie sygnowane marką REAL karty Mastercard o unikalnych w skali naszego kraju właściwościach płatniczych oraz lojalnościowych. Bank zaangażuje się również w dystrybucję innych usług finansowych, takich jak dedykowane Kredyty Ratalne i Ubezpieczenie Kredytowe.
W wyniku nowo rozpoczętej współpracy, a także dzięki dotychczasowej kooperacji z takimi sieciami jak NOMI, Praktiker, Hi Mountain, Galeria EMka czy Bricomarche, spodziewamy się, że liczba naszych aktywnych klientów będących posiadaczami kart kredytowych wzrośnie z ok. 400 000 do ponad miliona w ciągu kolejnych trzech lat - mówi Stephan Guglieri, Dyrektor Generalny Sygma Bank Polska.
tagi: real , sygma bank , fischer , hurt i detal ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...