Kampanie i Promocje

Nowa twarz Kingi Pienińskiej

Poniedziałek, 13 sierpnia 2012 Autor: Monika Dawiec,
Producent naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska - GFT Goldfruct Sp. z o.o. - zaprezentował nową stronę internetową marki. Pod adresem www.kingapieninska.pl można zapoznać się z liniami produktowymi wody, poznać jej źródło i krainę pochodzenia, a także sieć jej dystrybucji. Sercem nowego serwisu jest player prezentujący aktualne informacje na temat miejsc, w których bywa Kinga Pienińska.



Kinga Pienińska to naturalna woda mineralna o wyśmienitym smaku i jedyna na polskim rynku woda z kobiecym imieniem i nazwiskiem. Od poniedziałku został uruchomiony nowy serwis internetowy, znajdujący się pod adresem www.kingapieninska.pl, gdzie Internauci mogą poznać jego bohaterkę, dziewczynę z gór, która kocha miejskie życie i uzyskać szereg informacji na jej temat.

Gdzie bywa Kinga?
Najważniejszym elementem serwisu jest duży player – serce strony, które bije szybko w rytmie aktualnych wydarzeń z udziałem Kingi Pienińskiej. To tutaj użytkownicy znajdą najświeższe informacje i galerie zdjęć.

Poznajmy się…
Serwis internetowy www.kingapieninska.pl został podzielony na sześć części: Wydarzenia, Moja Woda, Pieniny, Produkty, Pressroom i Sklepy Sieciowe.

Sekcja Wydarzenia to część strony z galerią zdjęć i relacjami z wydarzeń, na których lubi bywać Kinga Pienińska. Na podstronie Moja Woda, Internauci znajdą szczegółowe informacje dotyczące naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, garść informacji o wodach w ogóle, a także sekcję FAQ mity i prawdy. W tej ostatniej między innymi można dowiedzieć się dlaczego Polacy piją mniej wody mineralnej niż inni Europejczycy lub jakie są różnice między wodą mineralną a wodą źródlaną.

Szczególną częścią strony www.kingapieniska.pl jest zakładka Pieniny poświęcona krainie pochodzenia Kingi Pienińskiej. Można tam obejrzeć galerię zdjęć przepięknych krajobrazów tego regionu, przeczytać o ciekawostkach, a także poznać zaskakującą interpretację legendy o św. Kindze.

Zakładka Produkty to wyjątkowa wizualizacja całej linii produktowej Kingi Pienińskiej okraszona dobrymi tekstami. Obie linie – PET i szklana – zyskały nowe zdjęcia w estetycznej oprawie ze smakiem w roli głównej.

Podstrona Pressroom została stworzona z myślą o dziennikarzach, udostępniono tu np. pliki z nowymi zdjęciami wszystkich produktów, publikacje o wodzie i zdrowiu. Tutaj także wszyscy odwiedzający stronę mogą pobrać „Magazyn Kingi Pienińskiej” – własne wydawnictwo traktujące o wodzie, oraz zdrowym stylu życia.

Ostatnia z sekcji, Sklepy Sieciowe, pozwala zainteresowanym w szybki sposób odnaleźć najbliższy sklep sieciowy, w którym dostępna jest Kinga Pienińska.

Nowa szata zdobi Kingę Pienińską
Nowa strona internetowa zyskała przede wszystkim nowoczesną, przejrzystą szatę graficzną, która w swojej koncepcji nawiązuje do kolorów charakterystycznych dla Kingi Pienińskiej i zawiera elementy graficzne odwołujące się do krainy jej pochodzenia – Pienin.

Serwis internetowy www.kingapieninska.pl zapewnia również dostęp do oficjalnego profilu Kingi Pienińskiej na Facebook - www.facebook.com/KingaPieninska. Dołączenie do społeczności naturalnej wody mineralnej z Pienin na tym portalu pozwala na lepsze poznanie Kingi Pienińskiej, interakcję i udział w wydarzeniach – konkursach i zabawach, które będą tam organizowane.

Nowa strona internetowa znajdująca się pod url: www.kingapieniska.pl zastąpiła dotychczasowy serwis internetowy Kingi Pienińskiej, który znajdował się w domenie www.wodamineralna.pl – ruch z tego serwisu jest już kierowany na nową stronę www.

tagi: Kinga Pienińska , GFT Goldfruct Sp. z o.o. , woda mineralna , strona internetowa ,