Kategorie produktów

Produkty innowacyjne

Piątek, 10 sierpnia 2012 HURT & DETAL Nr 8 (78) / 2012 (Hurt i Detal)
Polska była jedynym członkiem Unii Europejskiej, który uniknął recesji z 2009 roku. Jednak, pomimo znacznego wzrostu w stosunku do krajów Europy Zachodniej, prognozuje się zauważalne spowolnienie w latach 2012 – 2013 hamujące rozwój gospodarki.

W obliczu ogólnej trudnej sytuacji gospodarczej i zwiększonej konkurencji, przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na prowadzenie złych strategii, lecz powinny starać się zrozumieć dzisiejsze wybory konsumentów i ich zachowania. Ponadto, powinny poznać nowe i ciekawe przykłady pozycjonowania produktów i ich pakowania – by w rezultacie stworzyć coś, co wyróżni ich firmę spośród innych graczy na rynku.

Co miesiąc firma Mintel we współpracy z magazynem Hurt & Detal będzie prezentować najnowsze analizy globalnych trendów rynkowych w różnych kategoriach FMCG, dostarczając wiarygodne i sprecyzowane informacje. Od mrożonej pizzy do napojów energetycznych, od kosmetyków do artykułów gospodarstwa domowego – firma Mintel monitoruje innowacyjne produkty.

tagi: Mintel , produkty innowacyjne ,