Nowy szef marketingu w ZPC Mieszko S.A.

Wtorek, 10 października 2006
Z dniem 1 października br. stanowisko Dyrektora Marketingu w firmie ZPC Mieszko S.A. objął Pan Bartosz Niewiadomski. Zastąpił na tym stanowisku Pana Marka Kmiecika.

Karierę zawodową rozpoczął w firmie Masterfoods Polska na stanowisku Brand Manager. W latach 2002 – 2004 pełnił funkcję Senior Brand Manager w działach  marketingu, w firmach Agros Fortuna sp. z o.o. (obecnie Agros Nova) oraz Danone Polska.

W latach 2004 - 2006 pełnił funkcję Category Manager z połączeniem stanowiska  Research Manager w firmie Tchibo.  Był odpowiedzialny za zarządzanie marką Tchibo w Polsce oraz portfelem marek Tchibo, Eduscho, Davidoff na rynkach bałtyckich jak również za badania marketingowe w ramach firmy Tchibo.
 
Pan Bartosz Niewiadomski  jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest żonaty, ma roczną córkę.

tagi: mieszko , bartosz niewiadomski ,