Karierę zawodową rozpoczął w firmie Masterfoods Polska na stanowisku Brand Manager. W latach 2002 – 2004 pełnił funkcję Senior Brand Manager w działach marketingu, w firmach Agros Fortuna sp. z o.o. (obecnie Agros Nova) oraz Danone Polska.
W latach 2004 - 2006 pełnił funkcję Category Manager z połączeniem stanowiska Research Manager w firmie Tchibo. Był odpowiedzialny za zarządzanie marką Tchibo w Polsce oraz portfelem marek Tchibo, Eduscho, Davidoff na rynkach bałtyckich jak również za badania marketingowe w ramach firmy Tchibo.
Pan Bartosz Niewiadomski jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest żonaty, ma roczną córkę.
tagi: mieszko , bartosz niewiadomski ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....