Aplikacja (http://www.facebook.com/PEPSIpl/app_333878453366067) umożliwia „zagranie na murawie Pepsi Areny" i walkę o nagrody. Będą nimi bilety na mecze i inne wydarzenia odbywające się na prawdziwym stadionie Pepsi Arena, oraz gadżety piłkarskie (koszulki reprezentantów kadry narodowej, piłki etc.). W aplikacji Pepsi Arena będą odbywać się dwa rodzaje konkursów: związane z konkretnymi meczami Legii Warszawa (np. najbliższemu meczowi Legia Warszawa - Korona Kielce 19 sierpnia towarzyszy konkurs w dniach 30.07 – 06.08) i innymi wydarzeniami sportowymi odbywającymi się na Pepsi Arenie, oraz organizowane niezależnie od tego typu wydarzeń.
Projekt ma charakter długofalowy. Każdy konkurs będzie swego rodzaju meczem na Pepsi Arenie, a całość koncepcji nawiązuje do konwencji popularnych fliperów. Na murawie wirtualnej Pepsi Areny, tak jak w prawdziwym fliperze, przewidziane są m.in. bonusy za trafienie w poszczególne elementy, ekstra punkty za strzelenie gola czy specjalna nagroda punktowa za podświetlenie napisu Pepsi na boisku. W aplikacji wykorzystywane są wizerunki najlepszych piłkarzy świata, grających w „Drużynie Marzeń Pepsi” („zawodnikami” tej drużyny są m.in. Lionel Messi, Fernando Torres, Frank Lampard czy Wojciech Szczęsny).
Stadion warszawskiej Legii to pierwszy obiekt sportowy w Europie, z którym PepsiCo nawiązało współpracę sponsoringową - wcześniej koncern podpisywał takie umowy przede wszystkim w Ameryce Północnej. Umowa, na mocy której stadion Legii Warszawa funkcjonuje jako Pepsi Arena, została podpisana w sierpniu 2011 r., na trzy lata.
Digital One współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera, m.in. Lipton Ice Tea czy właśnie Pepsi.