Czerwona Torebka rozwija swoją sieć pasaży handlowych. Dotąd na terenie całego kraju otwarto już 13 obiektów. 11 sierpnia zostanie otwarty pasaż w Sianowie (woj. zachodniopomorskie), a w ostatnim tygodniu sierpnia dołączą kolejne trzy pasaże. Do końca sierpnia w ramach sieci na terenie kraju będzie funkcjonowało 17 obiektów.
Pasaż w Ostrowie Wielkopolskim zostanie otwarty 25 sierpnia i będzie drugą w kolejności, obok Czerwonej Torebki w Słupcy, otwartą inwestycją w województwie wielkopolskim. Wśród najemców pasażu znajdą się salon meblowy Kinas, Piekarnia Familijna, sklep odzieżowy Bellavi, sklep zoologiczny Pupil Centrum Żywienia, a także sklep convenience Małpka Express. Obiekt w Ostrowie znajduje się przy ul. Kościuszki, a jego powierzchnia użytkowa wynosić będzie 724 mkw.
Od marca, w Szczecinie-Warzymicach działa już obiekt Czerwonej Torebki, 26 sierpnia otworzy się druga część tej inwestycji. Pasaż będzie mniejszy od swojego sąsiada – jego powierzchnia wyniesie 436 mkw. Wśród najemców znajdą się sklep zoologiczny Fanto, sklep mięsny Ozimek, kawiarnia Ignaczewski, alkohole Best Płuciennik, sklep z zabawkami Matuszczak, salon odzieżowy Soldo, a także zakład fryzjerski MKT Kuśnierek.
Na 31 sierpnia zaplanowano otwarcie pasażu w Niemodlinie. Będzie on pierwszym obiektem sieci w województwie opolskim. Pasaż powstanie przy ul. Opolskiej, a jego powierzchnia wyniesie 648 mkw. Wśród najemców znajdzie się drogeria S-Trade, apteka Camelia Farmacja, piekarnio-cukiernia Kozielski, sklep odzieżowy Adesso, sklep mięsny - Joachim Matejka, sklep convenience Małpka Express, a także oddział Alior Banku.
Pasaże handlowe Czerwona Torebka to jednokondygnacyjne obiekty zbudowane z kilku modułów. Konstrukcja obiektów pozwala na łączenie poszczególnych segmentów w większe całości, a tym samym lepsze dopasowanie do wymagań najemców. Do każdego z lokali usytuowanego w Czerwonej Torebce prowadzi odrębne wejście z przestronnego oraz dobrze oświetlonego parkingu. Oferta lokalowa platformy kierowana jest do handlowców z różnych branż. Są to zarówno przedstawiciele sieci ogólnopolskich marek, jak również reprezentanci lokalnego biznesu. Klienci, którzy zdecydują się zrobić swoje zakupy w Czerwonej Torebce będą mogli skorzystać z oferty wielu sklepów i punktów usługowych. W ciągu 10 lat w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka powstanie do 2 000 obiektów na terenie całego kraju. Pasaże lokalizowane są w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych, na styku najważniejszych miejskich szklaków komunikacyjnych oraz w istotnych obszarach handlowych poszczególnych miast.