Największe znaczenie mają dla mnie konsumenci oraz produkty, do zakupu których będziemy ich zapraszać. Moim celem będzie również poprawa dystrybucji poszczególnych produktów, jakość i dostępność ekspozycji oraz rentowność produktów. – deklaruje Lisiecki.
Nowy szef sprzedaży ma 30 lat, ukończył Organizację i Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Pochodzi z Gorzowa Wielkopolskiego, jest żonaty i mieszka niedaleko Torunia. Dotychczas pracował w firmie Toruń Pacific, gdzie zakończył swoją karierę na stanowisku krajowego dyrektora sprzedaży.
Wśród swoich zainteresowań Radosław wymienia koszykówkę NBA, robienie zdjęć, podróże, kino oraz beletrystykę.
tagi: rieber foods polska , lisiecki ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....