- Teraz będziemy znacznie bliżej naszych klientów – mówi Tomasz Bławat, wiceprezes ds. sprzedaży i dystrybucji – jesteśmy przekonani, że pozwoli to uzyskać lepsze niż dotychczas wyniki w zakresie obsługi naszych klientów. Szybszy serwis i częsty kontakt z naszymi partnerami biznesowymi jest gwarancją naszej owocnej współpracy.
Największe i najnowocześniejsze centrum dystrybucji, spełniające zarazem normę ISO 22000 powstało we Wrocławiu. Kompania Piwowarska już od wielu lat jest związana z Wrocławiem, dlatego właśnie w tym mieście postanowiła zainwestować w większe centrum dystrybucji, zastępując tym samym już istniejące, które w przyszłości umożliwi szybszy system dystrybucji i wyższą jakość produktów oferowanych przez firmę. Nowe centrum pozwoli zmagazynować taką ilość piwa, która zaspokoi pragnienie wszystkich Dolnoślązaków przez pięć dni oraz skróci czas realizacji dostaw. W nowym centrum pracę znajdzie 37 osób.
Nowo powstałe centra w Rzeszowie i Lublinie, zatrudnią odpowiednio 23 i 19 osób. Dzięki tym lokalizacjom partnerzy biznesowi operujący na obszarze Lubelszczyzny i regionu podkarpackiego zdecydowanie szybciej będą mogli zaopatrywać się w produkty Kompanii Piwowarskiej. Skrócony zostanie także czas realizacji dostaw z 48 godzin do 24.
Chociaż oficjalnie nazywa się filią w Lublinie, na jego lokalizację wybrano Świdnik.
- Dla miasta Świdnika to ogromna satysfakcja, że Kompania Piwowarska wybrała to miejsce na Centrum Dystrybucji. Lokalizacja tak prestiżowej inwestycji w Świdniku to nie tylko nowe miejsca pracy, ale przede wszystkim najbardziej wiarygodny adwokat dla kolejnych inwestorów. W ostatnich dwóch latach udało nam się stworzyć w Świdniku ponad tysiąc nowych miejsc pracy - głównie w PZL Świdnik, w Parku Przemysłowym oraz w małych i średnich przedsiębiorstwach. Decyzja Kompanii to kolejny krok w rozwoju naszego miasta – powiedział Waldemar Jakson, Burmistrz Świdnika.
Nowe centra posiadają wdrożony i funkcjonujący system zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14001. Wdrożony system pozwala efektywnie zarządzać ochroną środowiska w poszczególnych magazynach. Ma on bezpośrednie przełożenie na świadomość środowiskową pracowników centrów oraz spełnianie wymagań prawnych i korporacyjnych w zakresie ochrony środowiska. Naocznym efektem wdrożonego systemu jest prowadzona odpowiedzialnie gospodarka odpadami, z uwzględnieniem odpadów nadających się do recyklingu/odzysku, odpadów wymagających unieszkodliwienia oraz wszystkich aspektów prawnych pozwalających m.in. dokonywać odpowiedniej segregacji odpadów. Ponadto monitorowaniu poddawane są zużywane media tzn. woda, energia elektryczna i energia cieplna. Wpływa to m.in. na oszczędność surowców naturalnych. Funkcjonowanie systemu jest sprawdzane w ramach auditów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
Wszystkie nowe obiekty zostały wybudowane na zlecenie Kompanii Piwowarskiej przez dewelopera w oparciu o długoterminową umowę najmu. Warto podkreślić także, że każda z inwestycji zaprojektowana została w sposób umożliwiający szybki rozwój. Kolejne segmenty dobudowywane będą wraz ze wzrostem wolumenu sprzedaży.
W chwili obecnej Kompania Piwowarska posiada 18 centrów dystrybucyjnych (włączając w tę liczbę nowo powstałe obiekty) na terenie całego kraju.
tagi: kompania piwowarska , centrum dystrybucji ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....