Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży produktów marki E, zwrócenie uwagi klientów na jej portfolio i lepsza widoczność produktów na półkach i dodatkowych ekspozycjach. Aby osiągnąć jak najlepszy wynik, promocja została poprzedzona badaniami. Wykazały one, że konsumenci oczekują sprawiedliwej akcji promocyjnej o jasnych regułach i prostej mechanice.
„Loteria spełnia te wymagania i daje możliwość łatwego wzięcia udziału w konkursie. Pamiętając, że w tego typu działaniach nagroda jest najważniejsza, zapewniliśmy dużą pulę do wygrania – łącznie to aż 1 milion złotych” – mówi Anna Rogalska, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Produktu PZ Cussons Polska SA.
Ostatni rok to dla marki E okres szybkiego wzrostu i znaczącego umocnienia pozycji. Od 40 lat E towarzyszy polskim gospodyniom domowym w wykonywaniu ich codziennych obowiązków jako ekspert i pomocnik, który sprawia, że nawet tak rutynowa czynność jak pranie staje się przyjemnością.
„Od wielu lat proszki E należą do ścisłego grona liderów rynku. Jest to zasługą stałej dbałości o najwyższą jakość i innowacyjność produktów, a także przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii promocyjnej. Komunikacja z klientami jest jej najważniejszym elementem. Dlatego do produktów o najwyższych standardach dołączono najbardziej pożądane nagrody” – mówi Anna Rogalska.
Loteria zostanie dodatkowo wsparta kampanią POS w sklepach. Przygotowano informacyjne: Owijki paletowe, shelfstoppery, wobblery, plakaty/potykacze oraz cenówki.
tagi: PZ Cussons Polska , E ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...