Wakacyjne FRUGO postanowiło zadbać o fanów, którzy tego lata bawić się będą na gorących muzycznych imprezach i to zarówno dużych festiwalach, jak i mniejszych koncertach. W swoim własnym niepowtarzalnym i totalnie odjechanym stylu będzie ich ostrzegać przed skutkami ubocznymi przebywania w pobliżu najgorętszych koncertowych aren.
Pierwsze ostrzegawcze airwalle FRUGO pojawią się już od 27 lipca. Znajdziemy na nich nie tylko zabawne ostrzeżenia, ale także informację na temat środków, które mimo niebezpieczeństwa pozwolą uczestniczyć w letnich wydarzeniach. Ich wspólnym mianownikiem będzie wakacyjnie odjechane i jak zawsze mocno owocowe FRUGO!
Za koncepcję kreatywną layoutów odpowiada agencja GREY, za zakup, lokalizację i obsługę airwalli agencja Media Stars. Akcja FRUGO trwać będzie od 27 lipca do końca sierpnia br.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.