Wiadomości

Sieć Real otrzymała Złoty Laur Klienta

Wtorek, 10 października 2006
„Przegląd Gospodarczy”, dodatek do „Gazety Prawnej”, po raz kolejny przeprowadził badania, na podstawie których wyłonione zostały najpopularniejsze w Polsce produkty i usługi. Wykazały one, że największym uznaniem w kategorii „Sklepy wielkopowierzchniowe” cieszy się sieć hipermarketów Real. Firma uzyskała ogólnopolskie złote godło „Laur Klienta 2006” w swojej kategorii.

To, do kogo powędrowało godło, zostało rozstrzygnięte w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa redakcja „Przeglądu Gospodarczego” przeprowadziła badania, które pozwoliły wyłonić krajowe firmy i produkty, które często wskazywali w ankietach konsumenci, najczęściej przez nich wybierane, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom.

tagi: real ,