„Nasze dotychczasowe działania skupiały się przede wszystkim na zmianie opakowań produktów oraz wprowadzaniu nowości rynkowych” – mówi Jerzy Kurowski dyrektor ds.sprzedaży i marketingu Cykoria SA – „Teraz nadszedł czas na dostosowanie naszej strony www do zmian, które przeprowadziliśmy. Dzięki nowej stronie zarówno Konsumenci jak i nasi handlowi partnerzy będą mogli lepiej poznać nasz asortyment oraz dowiedzieć się o kolejnych nowościach produktowych. Przewidzieliśmy także książkę kulinarną z przepisami dla smakoszy, która – mamy nadzieję spotka się z uznaniem wszystkich naszych fanów.”
tagi: Cykoria ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...