„Nasze dotychczasowe działania skupiały się przede wszystkim na zmianie opakowań produktów oraz wprowadzaniu nowości rynkowych” – mówi Jerzy Kurowski dyrektor ds.sprzedaży i marketingu Cykoria SA – „Teraz nadszedł czas na dostosowanie naszej strony www do zmian, które przeprowadziliśmy. Dzięki nowej stronie zarówno Konsumenci jak i nasi handlowi partnerzy będą mogli lepiej poznać nasz asortyment oraz dowiedzieć się o kolejnych nowościach produktowych. Przewidzieliśmy także książkę kulinarną z przepisami dla smakoszy, która – mamy nadzieję spotka się z uznaniem wszystkich naszych fanów.”
tagi: Cykoria ,
Od 16 lat Sylwia Władyko budowała Polską Grupę Sklepów...
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Nowa Rada Nadzorcza Związku Polskich Przetwórców Mleka V...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...