Z chwilą zmiany nazwy spółki na Grupę Kolastyna, Laboratorium Kolastyna stanie się – obok Miraculum i Juliette Essayer – marką kosmetyczną należącą do portfolio Grupy. Grupa Kolastyna SA w najbliższym czasie zadebiutuje na GPW w Warszawie. Środki pozyskane z emisji akcji firma przeznaczy na wzmocnienie marek, ugruntowanie pozycji w kraju i ekspansję na nowe rynki eksportowe – powiedział Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Grupy Kolastyna SA.
Promocja korporacyjnego logo Grupy Kolastyna SA łączy się z odświeżeniem linii produktowych i wprowadzeniem do oferty nowych serii pielęgnacyjnych: OGRÓD SPA, RAJSKA OLIWKA, EXTRA LIFT, BIO TERAPIA i ŹRÓDŁO URODY.
tagi: kolastyna ,
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...