Wiadomości

Nowe logo Grupy Kolastyna S.A.

Wtorek, 10 października 2006
Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podjęło uchwałę o zmianie nazwy firmy Laboratorium Kolastyna SA na Grupa Kolastyna SA. Decyzja ta jest związana z planowanym debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie: to właśnie spółka Grupa Kolastyna SA przeprowadzi ofertę publiczną, najpóźniej do końca II kwartału 2007 roku. Zmianie nazwy przez lidera polskiego rynku kosmetyki słonecznej towarzyszy wprowadzenie nowego logo. Ma ono charakter korporacyjny.

Z chwilą zmiany nazwy spółki na Grupę Kolastyna, Laboratorium Kolastyna stanie się – obok Miraculum i Juliette Essayer – marką kosmetyczną należącą do portfolio Grupy. Grupa Kolastyna SA w najbliższym czasie zadebiutuje na GPW w Warszawie. Środki pozyskane z emisji akcji firma przeznaczy na wzmocnienie marek, ugruntowanie pozycji w kraju i ekspansję na nowe rynki eksportowe – powiedział Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Grupy Kolastyna SA.

Promocja korporacyjnego logo Grupy Kolastyna SA łączy się z odświeżeniem linii produktowych i wprowadzeniem do oferty nowych serii pielęgnacyjnych: OGRÓD SPA, RAJSKA OLIWKA, EXTRA LIFT, BIO TERAPIA i ŹRÓDŁO URODY.

tagi: kolastyna ,