Kategorie produktów

SIAL China

Poniedziałek, 16 lipca 2012 HURT & DETAL Nr 7 (77) / 2012 (Hurt i Detal)
Już po raz kolejny w dniach 9-11 maja br. w Szanghaju odbyły się Międzynarodowe Targi Żywności SIAL CHINA. To największa w Azji impreza branży spożywczej. Stanowi ona możliwość dla polskich przedsiębiorstw na zwiększenie rynków zbytu, nawiązanie współpracy oraz promocję nie tylko w Chinach, ale i pozostałych krajach azjatyckich. Na Targach Sial nie mogło zabraknąć Redakcji magazynu Food from Poland oraz Hurt & Detal.

Zdążyliśmy już, mam nadzieję, przyzwyczaić nasze rodzime przedsiębiorstwa, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie odbywa się promocja Polski i polskich produktów. Czy to jest rynek perspektywiczny? Z pewnością tak! Świadczyć o tym może lista naszych polskich przedstawicieli i ilość odwiedzających.
 

Na jednej dużej (140 mkw.) wyspie wystawców z Polski swoją ofertę produktową zaprezentowały firmy z regionu północno-wschodniego, wschodniego i południowo-wschodniego. Były to przedsiębiorstwa z sektora mleczarskiego i mięsnego, producenci makaronów, płatków śniadaniowych, miodów oraz miodów pitnych, przetwórcy owoców i warzyw, producenci przypraw i dodatków funkcjonalnych oraz firmy zajmujące się produkcją żywności mrożonej. Jedną z atrakcji, którą mogliśmy podziwiać na polskiej wyspie wystawców były pokazy kulinarne oraz barmańskie. O oprawę muzyczną zadbał duet skrzypcowy Violladies, który przyciągnął wielu zwiedzających.

Polskie stoisko zostało zorganizowane przez PAIiIZ SA w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.

Agnieszka Niewiadomska

tagi: SIAL China ,