Zdążyliśmy już, mam nadzieję, przyzwyczaić nasze rodzime przedsiębiorstwa, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie odbywa się promocja Polski i polskich produktów. Czy to jest rynek perspektywiczny? Z pewnością tak! Świadczyć o tym może lista naszych polskich przedstawicieli i ilość odwiedzających.
Na jednej dużej (140 mkw.) wyspie wystawców z Polski swoją ofertę produktową zaprezentowały firmy z regionu północno-wschodniego, wschodniego i południowo-wschodniego. Były to przedsiębiorstwa z sektora mleczarskiego i mięsnego, producenci makaronów, płatków śniadaniowych, miodów oraz miodów pitnych, przetwórcy owoców i warzyw, producenci przypraw i dodatków funkcjonalnych oraz firmy zajmujące się produkcją żywności mrożonej. Jedną z atrakcji, którą mogliśmy podziwiać na polskiej wyspie wystawców były pokazy kulinarne oraz barmańskie. O oprawę muzyczną zadbał duet skrzypcowy Violladies, który przyciągnął wielu zwiedzających.
Polskie stoisko zostało zorganizowane przez PAIiIZ SA w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.
Agnieszka Niewiadomska
tagi: SIAL China ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...