Rok 2006 jest pewną formą „wyciszenia” w kwestii wdrażanych nowości.
W II półroczu 2006r. roku prace Działu Rozwoju i Marketingu skupione są na działaniach przygotowawczych do wdrożeń na kolejny, 2007 rok i obejmują poszerzenie oferty kosmetyków i dermokosmetyków skierowanych do sklepów kosmetycznych, drogerii oraz aptek.
Większość działań dotyczących roku 2007 została już wykonana. Koncepcje produktowe i kompleksowy plan wdrożeń na nowy rok został w już w pełni opracowany. Prace nad nowymi produktami zostały rozpoczęte.
Dążąc do uwidocznienia zachodzących w firmie przemian, ukazania świeżości firmy i nowoczesnego spojrzenia na rynek oraz niebanalności i lekkości planowanych do wdrożenia produktów zmienione zostało również logo firmowe klasyfikujące firmę BARWA w grupie producentów wyrobów kosmetycznych.
Zmieniamy swe oblicze dla naszych Konsumentów oraz Klientów licząc na pozytywny odbiór i dalszy rozwój Spółki.
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...