Wiadomości

Firma kosmetyczna Barwa zmienia oblicze i logo

Wtorek, 10 października 2006
Cele rozwojowe zakładane przez Dział Rozwoju i Marketingu w Firmie BARWA Sp. z o.o. w Krakowie zostały osiągnięte. Działania w pierwszym półroczu roku 2006 w firmie BARWA skupione były na procesie odbudowy oferty asortymentowej. Ze względu na szeroką gamę produktów etap ten realizowany był przez długi okres czasu. Zmodernizowane zostały niemal wszystkie linie produktowe, w planie jest również modernizacja pozostałych w ofercie linii (m.in. MISS, BEBI) oraz wprowadzenie nowych serii kosmetycznych.

Rok 2006 jest pewną formą „wyciszenia” w kwestii wdrażanych nowości.

W II półroczu 2006r. roku prace Działu Rozwoju i Marketingu skupione są na działaniach przygotowawczych do wdrożeń na kolejny, 2007 rok i obejmują poszerzenie oferty kosmetyków i dermokosmetyków skierowanych do sklepów kosmetycznych, drogerii oraz aptek.
 
Większość działań dotyczących roku 2007 została już wykonana. Koncepcje produktowe i kompleksowy plan wdrożeń na nowy rok został w już w pełni opracowany. Prace nad nowymi produktami zostały rozpoczęte.
 
Dążąc do uwidocznienia zachodzących w firmie przemian, ukazania świeżości firmy i nowoczesnego spojrzenia na rynek oraz niebanalności i lekkości planowanych do wdrożenia produktów zmienione zostało również logo firmowe klasyfikujące firmę BARWA w grupie producentów wyrobów kosmetycznych.
 
Zmieniamy swe oblicze dla naszych Konsumentów oraz Klientów licząc na pozytywny odbiór i dalszy rozwój Spółki.

tagi: barwa , kraków ,