Rok 2006 jest pewną formą „wyciszenia” w kwestii wdrażanych nowości.
W II półroczu 2006r. roku prace Działu Rozwoju i Marketingu skupione są na działaniach przygotowawczych do wdrożeń na kolejny, 2007 rok i obejmują poszerzenie oferty kosmetyków i dermokosmetyków skierowanych do sklepów kosmetycznych, drogerii oraz aptek.
Większość działań dotyczących roku 2007 została już wykonana. Koncepcje produktowe i kompleksowy plan wdrożeń na nowy rok został w już w pełni opracowany. Prace nad nowymi produktami zostały rozpoczęte.
Dążąc do uwidocznienia zachodzących w firmie przemian, ukazania świeżości firmy i nowoczesnego spojrzenia na rynek oraz niebanalności i lekkości planowanych do wdrożenia produktów zmienione zostało również logo firmowe klasyfikujące firmę BARWA w grupie producentów wyrobów kosmetycznych.
Zmieniamy swe oblicze dla naszych Konsumentów oraz Klientów licząc na pozytywny odbiór i dalszy rozwój Spółki.
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....