Intensywna kampania reklamowa Zott Monte z udziałem braci Kurek będzie kontynuowana w trakcie trwania Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie, a także po jej zakończeniu. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz outdoor. Dopełnieniem kampanii będą spoty ra-diowe w których to Monte będzie aktywnie kibicować naszym siatkarzom podczas igrzysk.
Sam Bartek przyznaje: "To była łatwa decyzja. Znam Monte od dziecka. Rodzice dawali mi je jako deser i dawkę energii. Lubię Monte, bo ma świetny smak i nadal je jem, gdy tylko mam ochotę. Kuba też jest fanem Monte, więc kiedy zaproponowano nam udział w kampanii, od razu się zgodziliśmy. Tym bardziej, że jej myśl przewodnia „Możesz być, kimkolwiek chcesz” to idea, którą warto przekazywać, szczególnie młodym ludziom. Ja w te słowa wierzę. Uważam, że to od nas samych zależy osiągnięcie sukcesu i że warto śmiało podejmować wyzwania. Realizować marzenia. A wtedy rzeczywiście można zostać, kimkolwiek się chce."
Fani siatkarza będą mieć okazję zobaczyć swojego idola w niecodziennej odsłonie. Bartek raz da nam się poznać jako starszy brat i siatkarz, a następnie odsłoni swoją artystyczną stronę, by za-prezentować się jako gwiazda wielkiego ekranu czy też rockman. Sam materiał z planu zdjęcio-wego wzbudza bardzo dużo pozytywnych emocji wśród internautów.*
"Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z Bartoszem i Kubą Kurkami" – mówi Christian Hron, Dyrektor Marketingu Zott Polska. – "To bardzo ekscytujące móc współpracować z tak wybitnym sportowcem, jak Bartosz. Dostrzegamy w nim wszystkie te cechy, które są kluczowymi warto-ściami dla świata marki Monte: zdrowie, energię, aktywność, radość i sukces. Niezmiernie cie-szymy się także z udziału w kampanii Kuby, ponieważ to właśnie duet braci Kurków najlepiej re-prezentuje Monte, uosabiając jej typowych konsumentów. Monte jest obecne na polskim rynku od 14 lat i niejako dorastało wraz z rówieśnikami Bartosza, którzy podobnie jak on wciąż są wier-ni marce. Natomiast Kuba to przedstawiciel młodych miłośników Monte. Kiedy po raz pierw-szy mieliśmy okazję zobaczyć, jak niezwykła i silna wieź łączy obu braci, byliśmy absolutnie pewni, że to idealni bohaterowie kampanii."
* link do materialu: http://www.youtube.com/watch?v=AWFJa5gYcdc&feature=related
tagi: Zott , Monte , Kurek , Bartosz Kurek , Bartek Kurek ,
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...