Intensywna kampania reklamowa Zott Monte z udziałem braci Kurek będzie kontynuowana w trakcie trwania Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie, a także po jej zakończeniu. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz outdoor. Dopełnieniem kampanii będą spoty ra-diowe w których to Monte będzie aktywnie kibicować naszym siatkarzom podczas igrzysk.
Sam Bartek przyznaje: "To była łatwa decyzja. Znam Monte od dziecka. Rodzice dawali mi je jako deser i dawkę energii. Lubię Monte, bo ma świetny smak i nadal je jem, gdy tylko mam ochotę. Kuba też jest fanem Monte, więc kiedy zaproponowano nam udział w kampanii, od razu się zgodziliśmy. Tym bardziej, że jej myśl przewodnia „Możesz być, kimkolwiek chcesz” to idea, którą warto przekazywać, szczególnie młodym ludziom. Ja w te słowa wierzę. Uważam, że to od nas samych zależy osiągnięcie sukcesu i że warto śmiało podejmować wyzwania. Realizować marzenia. A wtedy rzeczywiście można zostać, kimkolwiek się chce."
Fani siatkarza będą mieć okazję zobaczyć swojego idola w niecodziennej odsłonie. Bartek raz da nam się poznać jako starszy brat i siatkarz, a następnie odsłoni swoją artystyczną stronę, by za-prezentować się jako gwiazda wielkiego ekranu czy też rockman. Sam materiał z planu zdjęcio-wego wzbudza bardzo dużo pozytywnych emocji wśród internautów.*
"Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z Bartoszem i Kubą Kurkami" – mówi Christian Hron, Dyrektor Marketingu Zott Polska. – "To bardzo ekscytujące móc współpracować z tak wybitnym sportowcem, jak Bartosz. Dostrzegamy w nim wszystkie te cechy, które są kluczowymi warto-ściami dla świata marki Monte: zdrowie, energię, aktywność, radość i sukces. Niezmiernie cie-szymy się także z udziału w kampanii Kuby, ponieważ to właśnie duet braci Kurków najlepiej re-prezentuje Monte, uosabiając jej typowych konsumentów. Monte jest obecne na polskim rynku od 14 lat i niejako dorastało wraz z rówieśnikami Bartosza, którzy podobnie jak on wciąż są wier-ni marce. Natomiast Kuba to przedstawiciel młodych miłośników Monte. Kiedy po raz pierw-szy mieliśmy okazję zobaczyć, jak niezwykła i silna wieź łączy obu braci, byliśmy absolutnie pewni, że to idealni bohaterowie kampanii."
* link do materialu: http://www.youtube.com/watch?v=AWFJa5gYcdc&feature=related
tagi: Zott , Monte , Kurek , Bartosz Kurek , Bartek Kurek ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...