Kampanie i Promocje

Rekordowa promocja napojów Tymbark

Czwartek, 05 lipca 2012 Autor: Monika Dawiec,
Promocja Tymbarku „Ustrzel nagrody” pobiła dotychczasowe rekordy. Konsumenci zgłosili milion kodów.

Rekordowy wynik został osiągnięty dzięki chwytliwemu, piłkarskiemu hasłu, prostemu mechanizmowi opartemu na unikalnych kodach i atrakcyjnym nagrodom. Laureaci promocji otrzymali smartfony Samsung Galaxy Note, kamery Samsung S15 i aparaty fotograficzne Samsung MultiView MV800. Co miesiąc przyznawaliśmy także nagrody gwarantowane: 2012 „kapselkowych” pendrive’ów.

W promocji wykorzystany został nowoczesny kanał mobilny: ponad 14 000 kodów zostało zgłoszonych przez mobilną stronę promocyjną. Piłkarska promocja Tymbarku była wspierana w telewizji, Internecie, za pomocą nowoczesnej kampanii mobilnej oraz szeroką gamą materiałów POS.

 

 

tagi: Tymbark , Grupa Maspex Wadowice , Ustrzel nagrody ,