Nowa szata graficzna opakowań jest nowoczesna i kobieca. Wyróżnia się na tle konkurencji indywidualnym kodem kolorystycznym oraz eksponuje wysoką jakość produktów marki. Fioletowy jest kolorem zdecydowanym, dynamicznym i premium. Odpowiada charakterowi odświeżonej marki Appetita. Na nowych opakowaniach znajdują się atrakcyjne zdjęcia produktów, opisy przypraw, ciekawostki na ich temat oraz inspirujące przepisy. Na frontach umieszczono panele kolorystyczne, przypisane konkretnym kategoriom: przyprawom jednorodnym, ziołom, czosnkom, solom oraz mieszankom przyprawowym.
„Skrupulatnie przygotowaliśmy się do zmiany, która musiała być rewolucyjna, abyśmy zostali zauważeni, a produkty marki wyróżniały się na tle konkurencji. Słuszność naszej koncepcji potwierdzają wyniki badań konsumenckich, przeprowadzonych przez MillwardBrown SMG/KRC” – mówi Magdalena Sarnowska, Brand Manager Appetita.
Nowe hasło marki: Appetita uwodzi aromatem eksponuje to, co w przyprawach najcenniejsze oraz naturalne. Aby konsumenci mogli cieszyć się ich świeżością i najwyższą jakością, marka zastosowała system utrzymania aromatu. Specjalne, wielowarstwowe opakowania, chronią produkt przed przenikaniem zapachów z zewnątrz oraz zapewniają utrzymanie aromatu przypraw przez cały okres użytkowania. O systemie informuje oznaczenie, umieszczone na froncie opakowania.