Wiadomości

Cukier Królewski odświeża i osładza

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 Autor: Maja Święcka,
Jako innowacyjna i nowoczesna marka, Cukier Królewski skupia się nie tylko na tradycyjnych narzędziach komunikacji, ale coraz bardziej intensyfikuje swoje działania na płaszczyźnie nowych technologii. W ciągu ostatnich 2 miesięcy powstał wyjątkowo słodki fanpage na Facebooku o tematyce kulinarnej, natomiast w ostatnim czasie odświeżona została strona www.cukier-krolewski.pl

Jeszcze smaczniej, jeszcze nowocześniej

Od początku maja, pod adresem www.cukier-krolewski.pl znaleźć możemy zupełnie odmienioną witrynę Cukru Królewskiego. Zaawansowana grafika, precyzyjny opis produktów oraz ich zastosowania, to nie wszystkie nowości. Amatorów słodyczy z pewnością ucieszy również fakt znacznego rozbudowania podstrony z przepisami, która w przyszłości systematycznie będzie uzupełniana przez jedną z najbardziej znanych polskich blogerek piszących o tematyce kulinarnej.

Jak słodko żyć?

Z kolei pod koniec marca, na Facebooku pojawił się wyjątkowy fanpage o tematyce kulinarnej – „Życie jest słodkie”, który znaleźć można pod adresem - www.facebook.com/ZycieJestSlodkie. Chociaż działa dopiero od 2 miesięcy, doczekał się już ponad 1 600 fanów, których liczba stale rośnie. Z pewnością za sprawą tego, że nie jest to typowy fanpage produktowy, ale miejsce spotkań miłośników słodkiego gotowania oraz pieczenia. Mogą oni tutaj znaleźć zarówno wyjątkowe przepisy, jak i podzielić się swoimi recepturami oraz doświadczeniami w kuchennych eksperymentach. Na „Życie jest słodkie” regularnie publikuje Komarka – znana kulinarna blogerka – autorka www.everycakeyoubake.blogspot.com. W najbliższym czasie uruchomiona zostanie również aplikacja Miód/Malina, dzięki której amatorzy słodkiego życia będą mogli głosować na ulubione przepisy i dzielić się nimi z przyjaciółmi na swojej facebookowej tablicy.

„Oczywiście nie mogło zabraknąć nas na Facebook’u, który daje możliwość nie tylko wyjątkowej interakcji z naszymi konsumentami, ale również dzielenia się z nimi naszymi kulinarnymi fascynacjami oraz ciekawostkami z życia firmy” - mówi Beatrycze Grela, Dyrektor ds. Marketingu i PR Südzucker Polska SA.

Za koncept i wykonanie projektu odpowiedzialna była agencja Opcom.

tagi: Südzucker Polska , Cukier Królewski ,