Aby stworzyć harmonijny wizerunek cukierków z Wawelu, nadano im jednolitą formę cukierka wypełnionego doskonałym nadzieniem, ozdobionego tradycyjnymi kolorowymi paskami. Nowe karmelki wytwarzane są w dalszym ciągu ręcznie według tradycyjnej receptury, co gwarantuje ich niezmienną jakość i wyjątkowy smak. To, co uległo zmianie, to nowe funkcjonalne opakowanie oraz pyszne nadzienie.
Nowy wygląd karmelków z Wawelu
Charakterystyczne dla Raczków i Kukułek paski pojawiają się teraz także na Fistaszkowych i Orzeźwiających. Wszystkie cukierki kryją w sobie jeszcze jedną niespodziankę. Pysze nadzienie! Ujednolicenie wyglądu i kształtu cukierków, to krok w kierunku stworzenia spójnej linii karmelków z Wawelu. Pozwoli to wyróżnić markę spośród produktów tego segmentu.
Nowe opakowanie, które łatwo otworzyć
Wraz z nową formą karmelków Wawel SA wprowadza sposób pakowania typu flow-pack. Szczelne opakowania zabezpieczają produkt przed wpływem niepożądanych czynników zewnętrznych. Są również wygodne i łatwe w otwarciu, dzięki czemu karmelki można bez problemu zjeść w każdej sytuacji, kiedy tylko ma się ochotę na coś słodkiego. Dostępne będą w display’ach do sprzedaży na wagę oraz w torebkach 120 g i 1 kg.
Karmelki ze wsparciem marketingowym
Pojawieniu się na rynku „Nowych” karmelków z Wawelu towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe. Będzie to kampania telewizyjna, planowana na okres maj-sierpień 2012. Konsumenci będą mogli obejrzeć dwie wersje reklam: aktorską i produktową. Wsparciu sprzedaży towarzyszyły będą także materiały POS: wobblery, shelfstoppery oraz kartony typu display ułatwiające ekspozycję produktów na wagę.
Sugerowane ceny detaliczne:
Torba 120 g: cena 2,85 zł
Torba 1 kg: cena 18,90 zł
Display 10% gratis 3,3 kg cena: 62,50 zł
Informacje na temat kampanii medialnej
Czas Kampanii: maj-sierpień 2012.
Cel Kampanii:
-przedstawienie nowej formy karmelków oraz nowych opakowań
-poszerzenie grupy docelowej
-silniejsze związanie karmelków z marką Wawel
-wzmocnienie świadomości marki Wawel
Hasło Kampanii:
„Wyjątkowe spośród wielu – Karmelki z Wawelu”
Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreację:
Demo Effective Launching
Dom Mediowy:
PanMedia Western
Wsparcie PR:
Eskadra PUBLICA
tagi: Wawel ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...