„W ciągu tych lat z firmy lokalnej staliśmy się spółką ogólnopolską, a produkty marki „Pszczółka” znane są i cenione w kraju i za granicą” - mówi Marek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o w Lublinie.
Słodką atmosferę imprezy zapewniały oczywiście produkty „Pszczółki”. Wśród szerokiej oferty cukierków można było spróbować przygotowanych specjalnie na Euro 2012, „Kulek Kibica” – karmelków o soczystych owocowych smakach oblanych deserową czekoladą.
tagi: Fabryka Cukierków „Pszczółka” , Pszczółka ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...