The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.
Drugi z rzędu tytuł Superbrands otrzymała sieć hipermarketów Carrefour, złotą statuetkę odebrali również przedstawiciele sieci Real. W gronie mniejszych detalistów już po raz trzeci nagroda trafiła w ręce Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka, oraz do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan i sieci Lidl.
Z uznaniem ekspertów i konsumentów spotkała się również sieć SUPER-PHARM - marka placówek stanowiących połączenie apteki, drogerii i perfumerii, a także - po raz drugi - marka ekskluzywnych centrów handlowych w Warszawie i Gdańsku Klif, stworzonych z myślą o klientach, którzy cenią komfort robienia zakupów i chcą podążać za światowymi trendami w modzie.
Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu".
Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.
Na zdjęciu: Przedstawiciele nagrodzonych marek
tagi: Superbrands , sieci handlowe , Carrefour , Real , Biedronka , Lidl , Lewiatan , Super-Pharm ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...