„Reklama przynęta” polega na sugerowaniu konsumentom możliwości nabycia produktu po określonej, promocyjnej cenie, w sytuacji gdy przedsiębiorca ma uzasadnione podstawy aby sądzić, że nie będzie w stanie dostarczyć klientom tych produktów w ilości, która zaspokoi oczekiwany popyt konsumentów związany z promocją produktu. W sytuacji, gdy ilość dostępnych produktów promocyjnych, do których przedsiębiorca odwołuje się w reklamie jest ograniczona, odpowiednim działaniem jest wskazanie tej okoliczności w treści reklamy. W szczególności, informacja taka powinna być wskazana, gdy zasięg reklamy jest szeroki, a oferta promocyjna wyjątkowo korzystna. Z punktu widzenia reklamującego detalisty pożądanym działaniem jest także zapewnienie określonego poziomu dostaw produktu od dostawcy już na etapie podejmowania decyzji o powołaniu się na promocję produktu w reklamie.
Porady przygotowują prawnicy firmy prawniczej Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy
www.kochanski.pl
tagi: Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy , reklama ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....