Żeby wziąć udział w loterii należy w dowolnym sklepie Groszek kupić produkty marek Calsberg i Coca-Cola z aktualnej gazetki handlowej sieci, za co najmniej 10 zł. Następnie wysłać zgłoszenie smsem. Sieć zadbała o promocję loterii. Spoty informujące o akcji będą emitowane w ogólnopolskiej rozgłośni radiowej, a w sklepach klienci dowiedzą się o trwającej zabawie z plakatów, banerów i ulotek reklamowych.
Koncept Groszek już od wielu lat prowadzi intensywne działania marketingowe. Przygotowuje pikniki otwarciowe, organizuje loterie, konkursy, prowadzi program lojalnościowy. W ubiegłym roku w ramach tych przedsięwzięć Groszek rozdał swoim klientom 5 samochodów osobowych oraz wiele atrakcyjnych nagród w tym sprzęt AGD, laptopy, skutery, czy bony podróżne.
„Akcje marketingowe zachęcają klientów do zakupów w sklapach naszej sieci, a to z kolei przekłada się na zwiększenie wartości koszyka zakupowego w placówkach. Teraz uruchamiamy kolejną loterię dla klientów. Jestem pewna, że nagroda główna, którą jest samochód osobowy w limitowanej wersji - Mazda MX-5 Spring Edition, zachęci wielu konsumentów do udziału w loterii. Tym bardziej, że jest to unikatowe auto, którego w Polsce jest jedynie 30 egzemplarzy. Liczymy na to, że loteria zapewni naszym Partnerom zwiększenie obrotów” - mówi Anna Dobrońska, menadżer ds. marketingu sieci Groszek.
Loteria „Szalona Jazda” w sieci Groszek potrwa do 5 czerwca, a zwycięzce poznamy pod koniec czerwca.
Groszek to ogólnopolska franczyzowa sieć samoobsługowych sklepów spożywczych. Działa od 2000 roku. Groszek posiada ponad 1000 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Organizatorem sieci i właścicielem marki Groszek jest spółka Detal Koncept. Spółka wchodzi w skład Grupy Eurocash.
tagi: Groszek ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...