Schemat fabularny spotów reklamowych osadzono w kontekście realizowanej platformy komunikacji marki Delecta. Rodzina sympatycznych jeży, mieszkańców przydomowego ogródka bliżej nieokreślonych Kowalskich, znowu podgląda ludzi - tym razem przygotowujących deser z galaretką.
Atrakcyjna forma wizualna animacji 3D i humorystyczna, lekka fabuła podkreślają główny przekaz kampanii: nowość produktową na rynku - Galaretki na szybko! tężejące w 30 minut, dzięki dodatkowi składnika roślinnego.
Emisje spotów zaplanowano od 14 maja do 8 lipca br. głównie w stacjach: TVN, Polsat, TVP, At Media. Reklamy prasowe pojawią się latem w miesięcznikach i dwutygodnikach prasy kobiecej.
Kreacje spotów i ogłoszeń prasowych opracowała agencja DDB Warszawa. Media do kampanii zakupił Starcom. Wsparcie PR, w ramach stałej obsługi, zapewnia Kolterman Media Communications.
tagi: Delecta ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...