Schemat fabularny spotów reklamowych osadzono w kontekście realizowanej platformy komunikacji marki Delecta. Rodzina sympatycznych jeży, mieszkańców przydomowego ogródka bliżej nieokreślonych Kowalskich, znowu podgląda ludzi - tym razem przygotowujących deser z galaretką.
Atrakcyjna forma wizualna animacji 3D i humorystyczna, lekka fabuła podkreślają główny przekaz kampanii: nowość produktową na rynku - Galaretki na szybko! tężejące w 30 minut, dzięki dodatkowi składnika roślinnego.
Emisje spotów zaplanowano od 14 maja do 8 lipca br. głównie w stacjach: TVN, Polsat, TVP, At Media. Reklamy prasowe pojawią się latem w miesięcznikach i dwutygodnikach prasy kobiecej.
Kreacje spotów i ogłoszeń prasowych opracowała agencja DDB Warszawa. Media do kampanii zakupił Starcom. Wsparcie PR, w ramach stałej obsługi, zapewnia Kolterman Media Communications.
tagi: Delecta ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...