Schemat fabularny spotów reklamowych osadzono w kontekście realizowanej platformy komunikacji marki Delecta. Rodzina sympatycznych jeży, mieszkańców przydomowego ogródka bliżej nieokreślonych Kowalskich, znowu podgląda ludzi - tym razem przygotowujących deser z galaretką.
Atrakcyjna forma wizualna animacji 3D i humorystyczna, lekka fabuła podkreślają główny przekaz kampanii: nowość produktową na rynku - Galaretki na szybko! tężejące w 30 minut, dzięki dodatkowi składnika roślinnego.
Emisje spotów zaplanowano od 14 maja do 8 lipca br. głównie w stacjach: TVN, Polsat, TVP, At Media. Reklamy prasowe pojawią się latem w miesięcznikach i dwutygodnikach prasy kobiecej.
Kreacje spotów i ogłoszeń prasowych opracowała agencja DDB Warszawa. Media do kampanii zakupił Starcom. Wsparcie PR, w ramach stałej obsługi, zapewnia Kolterman Media Communications.
tagi: Delecta ,
Polska Izba Handlu zwraca uwagę, że potraktowanie sprawy...
Na fali dwucyfrowej inflacji rynek marek własnych w Polsce...
6 na 10 Polaków odpowiedzialnych w swoich domach za codzienne...
Według raportu pt. „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Liczba rejestracji przekroczyła szacunki ...
Od 1 lipca spółka przechodzi pod nadzór Ministerstwa...
Zdaniem ekonomistów, wprowadzona niedawno w Ukrainie ustawa...
Europejski Bank Centralny obniży stopy procentowe o 25 pb...